Det börjar...

...närmas sig dagen D för min älskade lillasysters bröllop...
Mindre än en vecka kvar nu...

Varför känner  JAG mig stressad? Känner pressen på mig att jag vill va finare än jag hade tänkt mig från början...
Det ska sminkas... Håret ska färgas och klippas och stylas...
Varför... ååååh... Ja just ja... naglarna... hur ska jag göra med dom?!
Låter som om jag gått och blivit en storstadsfjolla... De är väl det att det är en sån viktig dag...
Man vill att saker ska vara så perfekt det bara går... Fast de är antagligen bara jag som tänker så... De ville juh ha ett enkelt bröllop...

Vet redan nu att jag kommer bryta ihop totalt i stadshuset... Innan kommer jag ha så mkt för mig att jag inte har tid att känna efter...
Det är så jävla jobbigt att Mamma inte kommer vara med...
Så kommer det alltid att vara... De va likadant på balen, studenten och sen examen... Näe fy va jobbigt jag tycker att det är.....
Aaah....

Näe... De här blev bara jobbigt känner jag...
Mmm....

Dax att skingra tankar... Ska väl ta tag i städningen... lr nåt... usch...
Pissväder ute...
Varför blev jag helt plötsligt så nere??

Har annars haft en jättebra dag med testmake och jättegod mat hos grannen...
Känner att de där med fåndejschön kanske inte är min grej... Ja tycker det kliar... och ser konstigt ut... hahaa...
Nu kanske bonnjäntan i mig kom fram igen? :P
Bara skiten under naglarna som fattas... haha...
Näe... bläh... ;P



Fjonkan - lär rycka upp sig för faaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0