Än så länge...

...har det gått enligt planerna med mitt nya sunda liv! hahaha... Har intagit frukost.
En stor port. Fiberhavregrynsgröt m linfrön, äppelmos och mjölk... Och ett stort glas vatten!
Gjorde mer gröt än jag brukar... Så jag kanske blir mer mätt... Det har inte räckt tidigare har jag känt... Så ja provar!

Mäh! På tvn sa de nu att en kanadensisk studie visat att den som äter MEST kolhydrater går ner/håler vikten bättre än de som äter lite...

Aha... Hofors band i TV4 studion nu på morrn... Roligt för dom! :)
Det skulle tydligen bara skrapas triss och grejas innan... De lär man juh se!
Hahaha... han fick 50tusen....

Hahaha...

"Jag reser faktiskt väldigt sällan... Jag reser bara när..."

"....När du ska någonstans?"

"Ja, precis!"

Sommaren med Göran...


Så nu har de spelat! Itchy Daze... Kanske inte deras bästa låt... aja...

Falun idag? Shoppa skooor... mm...


jajaaa... näe... nu ska jag ta och packa ihop mitt... Åker hem och fixa mig...

Lär fan hänga tvätten oxå... skiiit...

aja... lär snabba mig...


 

Fjonkan - är nu inne på sin 2a semestervecka....


Kommentarer
Postat av: BS

Men uppdatera nångååååång!!!!!!!

2009-08-02 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0