Alldeles för lite...

...sömn har de blivit i helgen.... Hua hua...
Känner det... Har gått omkring och varit halvvaken på jobbet ikväll.. Vaknade inte riktigt idag...
Hade ställt klockan på 09.15... Men ställde om den till 10.00 ;P Så skönt att sova...

Delade säng med en snarkande lillasyster inatt oxå... Men hon höll sig på sin kant och taffsade inte så mkt... Så det gick bra.. ;P hehehe...

I fredags var jag hos grannarna på lite film och mys... Jaa... Men lite läskeblask och nötter... Inge annat, noo noooo...
Sen efter det så halvtvingade jag M att följa med upp till Golfrestaurangen..
Lr hon sa de själv.. Om ja följde meed ut med vovvsi när vi kom hem... mitt svar; "JA! I LOVE YOU!"
hehe...
Väl på Golfen vare en massa trevligt fölk... Massa kändisar... nån snygging... Och ett gäng fyllon...
Lasse Lilja spelade...
De va trevlans... Dansade vår egen dans jag och M... Så vakkurt sååå... ;P
Väl hemma gick vi ut med hunden............

Lördagen... Jobbade på Anna H´s bröllop... Serverade och fixade... Jätteskoj!
Kom därifrån runt 11 tror ja hon var... Skjutsade flickorna till nån fest i Barkhyttan.. Sen åkte jag upp till Beverlyhills och A... Kl 01 åkte vi till Gävle och hämtade V och B som hade varit på Heartbreak...

Hemma igen runt kl 03....

Åkte och tankade och fick 2st tokiga och bra fulla spanjorer med mig i bilen.. Hehe... Skjutsade dom till Edsken...  :)

Kom hem 03.45...

Söndag... Min älskade lillasyster väckte mig 10.20...
Satt och lyssnade på bröllopsmusik i varsin ände av tfn senare...
Bölade som en jävla idiot... En låt är bestämd... va de verkar.. Satan i gatan va ja kommer böla... uscha...
Satt uppe till kl 02 på natten och letade musik...
Kom inte i säng i tid då heller......
Sååååå....

Jag borde eg gå och lägga mig nu på stört...


Fjonkan - trött? Du skojar?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0