Sammanfattning av...

...allt...
Eftersom de varit så mycket...


Madde och M tog sjuksköterskeExamen den 16/1.
Madde i Gävle och M i Falun...
Innan jag ens kommit till kyrkan 12.30 hann jag gråta minst 3 ggr....
Det kändes så orättvist att Mamma inte fick vara med på Maddes stora dag...
Men solen sken den dagen, ja nog sken den allt.....

Allt i Kyrkan var fint utom den sk. ståupparen som var helt jävla värdelös....
Lärarna höll tal och en tjej sjöng jättevackert....
Vi kom faktiskt i tid.... Var där en hel timme innan de började... så vi fick bra platser... Näst längst fram... ¨
Fy vad jag grät...

Festen som Madde inte visste så mkt om var lyckad... Tror jag ivf att hon tyckte...
Jag hoppas det... Jag tyckte ivf att den va trevlig... Den innebar mkt stress men Madde var värd en fest.... Absolut :)
Vi lekte lekar, åt, fikade och hade de trevligt... :)
Körde guitar hero och singstar... :)
Presentöppning... Madde fick en guldhalsband av mig... En tvinnad kedja med en fyrklöver på...
6 små diamanter och lite vitt guld... jättefint... Sen fick hon en tavla med nåt jag diktat ihop... :)
Kvällen blev inte så sen... 01.20 kanske... alla va lixom nöjda... :)

Upp dagen efter för att städa lokalen.... Skulle vara klart kl 11 på fm... suck... Men de gick det med...

Efteråt tog vi tårtorna som blev kvar och åkte hem till pappa och åt "lunch". Smörgåstårta och kak-lunch.... hehe...

Gött vare...

På kvällen åkte Pappa, Mia, John, Madde och jag till Schöschan och åt... Mmmm... gött vare :)
Jag sov hos Madde och John efteråt... Fick en egen nyckel hem dit...
Så numera har jag en övernattningslägenhet i Gävle ;P

M´s fest hade hållt på till halv 5 på morron... Så himla skoj att det blev en skoj kväll för båda... En kväll att minnas :)

Efter allt så kändes de som om ja skulle bli sjuk... och nu har jag dragit på mig rethosta... de kliar så jag hålle på att bli tokig i halsen!! Hoppas de går över snart....

Mer då.... humm... Jobb som vanligt i veckan...

Var Med M till Sjukhuset igår em... skulle på anställningsintervju... M fick jobbet! Börjar på tisdag! Hihihihi... kuuul! Grattis!
Efteråt åkte jag till bigsis...
Efter de bjöd M på pizza på parma för att ja va snäll å följde med till Gävle.. Mumms... Satt där ett bra tag... En fredagkväll på Parma.. haha... :) Skoja å sa att vi inte har något liv.... :)

Näe fy fan... nu ska ja snaska på något.... sockersug... why?!
aja...
De går nån film nu oxå på tvn som jag antagligen kommer somna ifrån... lr förhoppningsvis...  ska upp kvart i 5....
Jobbaa..... blääääh.... Ledig måndag ivf.... ska bli skönt...

aja...

Fjonkan - behöver socker....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0