Inre stress...

...nu vet jag vad folk pratar om när de säger att de känner så...
Det är så mkt nu...
Grejas och fixas och donas... Vill att Maddes fest på fredag ska bli en rolig fest.. Det är så mkt krav... lr jag känner att ja har krav på mig..
Ja sa de redan från början; Madde är värd en stor och rolig fest!
Det är dehär vi alla gått och väntat på... Onsdag idag... Betyder att det är 2 dagar kvar av 3 år.... 2 dagar... helt otroligt!
Va duktig hon är min lillasyster  <3

Idag har vi handlat de sista till tårtorna.... de börjar närma sig slutet.... hihihii....
Imån ska vi greja de alla... 5 smörgåstårtor och 4 gräddtårtor... Jag ska dekorera...  hahahaa....

Pokerface på rix... oooo... hahaha....
Bad Mli fixa lite musik åt mig till på fredag... har gjort en lista.... blir bra de...

uscha...
Har ivf smakprovat bollnegrerna nu.... MVG... :D
Hehe... jag som sa åt madde att inte norpa ur burkarna.... hehehe... ooops! ;)

Om man ska lägga sig och läsa lite i boken jag lånade av moster häromdan...
Var där och kasta tärning och fika till kl 12 på natten :S
Näe. Ja måste va utvilad imån....


Fjonkan - Allt man gör, gör man för människor man älskar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0