6...

...dagar kvar tills min älskade lillesyrra tar sskexamen!
6 dagar kvar tills vi ska ha festen för henne... Festen som Jag och bigsis planerat in i minsta detalj.. nästan... typ..
hehe.... Roligt kommer det bli ivf...
Är så uppstressad så jag kan knappt blunda när jag ska till å sova... mkt nu...
Mkt kvar att fixa...

På månda lr tisda ska jag å Jennie åka till Sandviken och köpa maddes examenspresent...
Mkt bra kommer de bliii....
Har en homemade oxå som hon ska få.... Den är nästan bäst. hohoho...


Bakade häromdan.... Snickers, Brysselkex, Kokoskladdkaka och negerbollar....
Madde sa att jag va tvungen att ta godsakerna hem till mig och min frys....
Annars skulle brysselkexen ta slut sa hon.. Men nåde den om det ligger 2 kakor kvar i burken på fredag!
*morrar skräckinjagande*

Ja jag veeeet att du har fått tillbaka datorn Sis... Kul för dig! ...snokar-sonja... ;P

Mitt konto såg inte allt för roligt ut nu när jag kika... och det är skitlångt kvar till löön :S
Sheit... Hade fått typ 100:- på nå räntegrejs på mina sparkonton... Wooohoo! hahaha... alltid något... :P

jao jao...

Usch va trött jag är...
Kort sovis imån..
Ska träffa M före och ta en promenix runt dammen... Det har juh varit toppenväder i några dagar nu!
Nästan så man får vårkänslor när solen tittar fram! hihihi...
Näe, nu blire nog sängen... *gääääsp*

Fjonkan - Njuter av att se Madde plågad av hennes egen nyfikenhet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0