Jag vill bo...

...i en svamp -annars får jag kramp!
haha.... sitter här... ensam...och uttråkad... sippar på en cider...
Skålade med Jennie precis...sitter hemma hos sig med ett glas i näven hon... :P
Kan tyckas att de är dumt av oss att sitta såhär på varsitt håll.... men vi ska jobba imån - tillsammans! hahaha...

Näe... om man ska ta å fylla på glaset........ Satt precis å sa att vi skulle bli ciderkärringar... då de låter bätttre och yngre än vinkärringar... hahaha...

Nästa helg ska vi gå ut i Falun.... Haaaaarrryyyyyyy! Vi kommer då!
Får se om jag får med mig någon teleskopbatong med mig hem ;P

För övrigt... HATAR att vänta. Den som väntar för länge väntar inte alltid på nåt gott.
Piss. Skit.

Undra om 2 glas gjorde susen hos fröken T?? hooppsaaaan...
Värmer bara upp lite.... höhöhö.... ;P

Fjonkan - cider är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0