Har kärat ner mig...

...i vita möbler och saker!
Jag och Mli var till färghuset idag och köpte färg och pensel... dyrt... Men de kommer säkert bli så himmla vakkert!
Ska måla mina furumöbler i sovrummet vita....
Sen ska jag fixa typ nån tavla...
Har kärat ner mig i vägg ord oxå.... Jag har hittat ett som jag ska ha på sovrumsväggen...

"Guardian angel pure and bright, guard me when i sleep tonight..."
De va väl vakkert?! Nu springer ni inte å snor de för då blir ja suuur... hehehe...


...I have a devil inside and he can´t say no...   Från skivan i bilen... aja.

Happ. Annars dåååå? Jodå... Jobbar... Gör inget annat tycker jag... Rätt tääskig stämmning på avd nu.. Så många som är hemma och sjukskrivna...
När vissa kommer tillbaka går andra... Uscha...
Ingen som får vara glad heller utan att de kommenteras. Helst ska man komma å vara nersurad.... Då är vissa nöjd...
Vissa skulle behöva kuk mer än jag gör... faktiskt... lr va säger ja! ;P hohohoho...

Jobba dubbeln.. Jag ÄLSKAR verkligen de skiften - inte.
först 7-13 sen 16-20.
blahaaaa... Efter färghuset följde Mli md mig hem å laga maaat... och åt med mig....
Köttfärsbiffar, potatis, sås, stekt lök och lingonsylt.
Husmanskost lr vadååå?! hehehe...

Va å fixade me massa till fjälltrippen i fredags oxå..
Fick en jättefin dress av madde å john <3
Svarta täckbyxor och en röd jacka... De är snyggt med röda jackor... :) -den ska iofs bara beställas hem...men sen så är de promelmet lööööst... :)
TACK SÅ HEMSKANS MKT! LOVE!
I Lofsdalen ska ja; Åka pulka, skoter... Sola, läsa böcker,

Tittade på reprisen av Sveriges värsta Bilförare i söndags...
Den blonda tanten i skrikrosa va fan bäst! hahaha... Hon och han utlänningen...
Den blonda tantens uttryck om sin son.... Kallade honom "Dumknullad" !!  hahahaha...
Och utlänningen...
"-Akta det är halt!" Utlänningen: "-Nej för fan, solen skiner, det är inte halt... "
Åh... Jag å Madde garvade så vi höll på att pissa ner oss.... hahahaha...
Jävla idioter... hahahaha....

I helgen da... Lördagen.. Va på loppis i Långshyttan me Madde å Pappas Mia.
Köpte mig lite shit. Fint shit.
Ett gamalt strykjärn, en kobjällra, en flaska, 2 vaser... 2 ljusstakar... sängkammar stuk...
De kommer bli så fint i mitt kök å i mitt sovrum så de är inte sant!!! hihihihi....
Sen bar vi ved som pappa sågat vid stugan...

På kvällen åkte ja till Jennie å kika film å greja... Myste... :)
Blev dock seeeeent... :S

Söndagen... Sov lääänge. Sen köpte vi korv å brö och åkte till stugan å grillade... Slapp bära ved då de va slut på bensin i motorsågen... hehehe.... uträknat - in i minsta detalj! :D
Gött vare med korv ivf... Gick över isen hem... meterhög jävla snö.... va mannå trött i benen sen da?! Jo ja absoluuuuut.
Såg älgspår på isen med. Maffigt!


aja. Jag ska på kurs imån fm.. Förflyttningskurs. 4 ggr. Spännande. Sen jobba kvällen.... :/
tjofadderittan! blockflöjt!


Fjonkan - Borde sova istället för att va uppe på nätterna å slarva....

Kommentarer
Postat av: Lil sis

Hon kallade inte sin son för dumknullade jävel, hon kallade en medtrafikant för dumknullad!

Du är då bra kocko.. men ja älskar dej. PoK!

2009-02-03 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0