Det gick...

...juh bra ändå att kliva upp tidigt fastän jag glömde bort vilken tid ja skulle jobba idag... hahaha..
Sitter nu med dagens frukost; Ett glas juice...
Skulle tina smörgås från frysen men eftersom ja är född klantarsel så tina jag för länge...
Så jag blev utan...

Känner mig rörig idag... Känns som om ja ska glömma massa... Skulle ha behövt varit till Hoo, men så blire inte... Fan fan fan.

Har utvecklingssamtal med min chef idag... 10.30. - håll tummen för mig.
Är inte alls nervös........

Ja va inte ironisk!

Är bortbjuden ikväll! Ska bli himla gott med hemma pizza! weee! Lite stressad bara över det....
Aja... de blir braaaaa....

aja... jag borde se över mina saker... så ja inte glömmer...
Åååååh va jobbigt med tom mage!

Fjonkan - hatar tomma magar!

Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Stackers syster som går med tom mage..

Käcke dej <3

2009-02-27 @ 17:49:56
Postat av: SOFFY

Ha en bra helg <3

2009-02-27 @ 17:58:48
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0