Alla <3ans dag...

...började inge vidare... Är hos pappa å passar katterna i helgen eftersom han inte är hemma...
Har katterna instängda i köket på nätterna då jag vill ha dem "under kontroll"...
Jo tjena...
Mitt på mattan låg en STOR HÖG... -BARA till DIG Therese på Alla Hjärtans Dag!!
Tog reda på skiten (bokstavligen)
Luktade sådär underbart gott.... mmmmmm.... inte.

Tog ut lite på A när ja pratade med han på msn.... Man lär få gnälla lite.... hehe...

*Flikar in*
Ja, Malin! Det ska bli otroligt roligt att åka!! hihi! Jag har nog redan resfeber!
9 månader... Sheit!! hahahaha... :D
-Såg resväskor i pastellrosa och lila på dollar! Hahaha...
Madde blev alldeles till sig när hon fick höra! hehehe...


Åkte sedan å jobba 12.20.30....
Tänkte svänga förbi M med ett Alla hjärtans-kort... men när jag preciiiis ska blinka så står hon där med bilen!!
-Och förstör hela överraskningen!! hahaha...
Hon blidde ivf jätteglad! *Din lycka - är min lycka*  <3
Hoppas de gick bra på jobbet igår! krams!

Hyffsat lugnt å skönt på jobbet sen... Förutom tantsingen som brusade upp och fick lite nt i hjärtat igen...... Tur de lugna ner sig....

Åkte hem... Halt... och trött va jag....

Svängde förbi hemma hos mig, men de va ingen som lagt något i lådan till mig på hjärtedagen....
De fick A ut för senare... hahaha.... Men man kan inte säga  (när man inte tycker alla hjärtansdag är nå speciellt...) att man haft en helmysig dag med grillning på skön å bara soft till en som jobbat innomhus hela em/kvällen... Inte ostraffat! hehehe...
Solen sken och de var sådär underbart vackert ute! Jag ville väl oxå grilla på sjön...... *avis som fan*

Jag har börjat uppskatta vintern.... Riktig vinter - med snö!
Bland det finaste som finns är när det är kallt och man ser snökristaller som gnistrar i solen....
Det kan jämnföras med solen som glittrar i vattnet på sommaren...åååååh...  *älskar*

Madde och John kom inatt... De hade haft Johns bror m fru där på mat...
Så vi möttes upp i Tors och gick och tände hos Mamma...  <3
Och såklart; en till Nalle till samlingen.... Skulle ha suttit 5 mirandanallar där nu om de nte hade varit för att något/någon stulit en.... Mkt snö var de där... Och fint blev det......

Efter det fick jag pizza och hjärtebakelse som Madde gjort... mumms <3

Näe, jag borde duscha.... och tvätta...
Ska åka å jobba idag igen.... bläh...

Fjonkan - blev kallad "blek" av madde igår. Illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0