Uppdatering till...

...BS: Här kommer den!

Har haft en toppen helg! Supertrevligt sällskap och massa god mat och myspys! :)
Kan erkänna att jag blivit en smula bortskämd och uppassad... Är väl inte van och vill heller inte bli det... Men jag sa inte att jag inte gilla de för de ;)

Brrr... Jag tror tammefan de är lika kallt inne som ute... Lika kallt som de va igår... mellan -18 och -22.
Det är HUTLÖST kallt!! Sådär kallt så att näsborrarna fryser fast när man andas... hahahaa...
Det tar 20minuter för fötterna att tina...
Bilen startade knappt... Tur att den hoppade igång då vi hade 2 kissinödiga små vovvsisar som väntade!

Ja jag att jag är ett stooooort fan av snörök? Näe just de... Jag AVSKYYYR snörök!
De hade inte plogat vägen in till Gävle nu på kvällen... De hade säkert kommit en dec snö igen!
Som sagt... man ska va försiktig med vad man önskar sig... hehe...
Något annat som jag är jävligt imponerad över är folk som ligger och trycker mig i röven när väglaget är som det är... Den bakom hinner aldrig i helvete stanna ifall jag skulle bli tvungen att tvärnita... Aldrig.
Bilen bakom ville inte köra om heller... Jag satte foten på bromsen så bromsslyktorna tändes... Då ökade han avståndet ett tag...sen va han tillbaka till typ 2 meter från min bilröv... Gaaaaah.. Ja blir tokig!
En på jobbet blev påkörd när hon var ute och åkte... Att man ska göra sig illa pga att någon idiot inte gör som man ska... HÅLL AVSTÅND FF!!

Jag måste vara den bästaste grannen av alla de bästaste! :D
Körde genom snöstorm för att transportera mc.d mat till Ma och Mi... hihihihi...

Efter gävletrippen så blidde det att åka till Mamma och gratta på födelsedagen...
Grattis Mamma <3

Aaaah... har precis smaskat ost och kex... hehehe...
Blidde kvar från igår... Jag ÄLSKAR den där osten! Mummmmmms!

Näe alltså... jag lär gå och sova nu om jag ska orka upp imån.. Jag och LS ska utflöra de vanliga.... Plattan i mattan och julsånger ON! ;D



Fjonkan - Imse vimse spindel...

Kommentarer
Postat av: Bs

Dålig uppdatering... Dålig... ;)

2009-12-21 @ 16:57:13
Postat av: Lil Sis

Jag tycker också att uppdateringen var lite halvkass, inte för att jag vill ha så mkt smaskiga detaljer men den här uppdateringen var TORR :)

<3

/Lil Sis

2009-12-22 @ 22:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0