Torskpinnar...

...ärter och majjo fick de bli till kvällsmat idag!

Jaa, jag tycker det är gott! När jag var mindre sa jag till min lillasyster att de gjorde fiskpinnar på den fulaste och onyttigaste fisken... Hon slutade äta fiskpinnar efter det! hahahahaha!
Samma sak hände när jag berättade för henne att kaviar var fiskägg...fiskbarn!
Hahaha, hon slutade äta de med!
Vadååå... Jag som storasyster har ett visst ansvar för att föra kunskap vidare till min lillasyster... Jag ville bara att hon skulle bli lika allmänbildad som jag ;P Hon har mig att tacka för att hon är MYCKE smartare än mig idag! hehehehe...

Japp... idag då... Skulle ringa och friskanmäla mig... Men de på Previa hade hyrt in någon som spelade Ronja-Rövardotter-musik i luren så jag kom inte fram... Först... Ringde till jobbet och sa att jag var frisk... Sen testade jag ringa till Previa igen och då funkade det... Fick ett sms där det stod att jag var välkommen tillbaka till jobbet!
Kan erkänna att man kände sig rätt glad av att få höra det... även om alla andra sjuklingar oxå får höra det... Hehe...

Ah... Idag är det bara magen som de är "fel" på... Men eftersom man inte kan säga upp sig från att vara kvinna så lär jag väl utstå detta fenomen som dyker upp lite titt som tätt... på sista tiden mer tätt men men...
Där fick jag!

Nu för...6 minuter sen skulle man tydligen tända ljus för cancern... Jag skänker tankar istället... Det gör jag oftare än tänder ljus... Det finns där med en hela tiden ändå så...
Fy för denna vidriga sjukdom... Så mycket som den förstör... Men det finns inget ont som inte har något gott med sig sägs det och det är verkligen så sant som det är sagt...

Åh herreguuuud!!! Jennifer Aniston bröt samman efter bikinibilder! -Tycker hon är fet och ful!
Hahahahaha... *skakar på huvudet*

Ååååh! Jag vill ha tillbaka min kondition!! Den lilla jag lyckades skaffa innan semeter och sjukdom!
Är jag riktigt frisk så ska jag simma på fredag med Elin och Sandra!
Gymmet blir de nog nästa vecka med Micke... Herrejävlar! Bäst och hålla i de så man kan unna sig i jul... igen... hehe... Och sen så blir man påmind varje månad om vad gymkortet kostar när räkningen kommer såå... Jag tänker inte slänga bort de där pengarna! Ne ne!

Im gonna break your heart...

Hahaha... Sitter och sjunger för mig själv emellanåt... Hoppas inte mina grannar hör ;)

Här går de undan lär jag säga... Med allt... Har fortfarande inte fått upp på väggarna i sovrummet...
Så jävla trött på att ingenting blir klart någon gång... Iofs så har jag inte målat det som ska målas heller så va de bra med det...
Ska väl ivf försöka få upp alla hjärtan på väggen som ja köpte sist... Undra om de sitter med häftmassa...?
Sitter dina väggord kvar LS??
Kanske jag ska vänta med att sätta upp dom ändå...?
Jag vill oxå ha väggord!! "Live Love Laugh" Sååå fint! Jag älskar dom!  Ah...vi får se da... :)

Vill verkligen fixa här hemma... Är inte speciellt nöjd med köket heller... Funderade ett tag ifall jag skulle sätta upp hyllorna jag målade där istället...? Och bara ha tavellisterna i sovrummet...? Hummm... De kan juh bli rätt bra... kanske... KOM OCH BORRA ÅT MIG! ;)

Brrr... Va kallt de blidde... Filt får de bli! Hehe... Tantvarning så in i norden men det finns inge skönare!

Tänkte tvätta bilen idag en sista gång innan massa minusgrader och snö (?)
Syyyynd att bilshampoo var slut... Dammsög ur bilen...De tog kanske 10 minuter högst... Och jag säger då det, det var en sabla tur för mig att shampoo var slut! Efter dammsugningen så hade jag tappat känseln i fingertopparna!
Jag och pappa gjorde ett byte... Jag passar katter och vattnar blommor så får jag ett tvättkort på statoil... Hans idé och de nappa ja på! Så nästa vecka har jag nytvättad bil! hihihi...

Har tvättat hela dagen idag... 6 maskiner tror jag de blev...
Vittvätt... Mörktvätt... Sängkläder... Handtvätt... Gaaah! Men nu så är de nästan klart... Får fortsätta i veckan... lr i helgen... Har lite gardiner och dukar som ska tvättas upp... De är juh ingen brådska med de...
Just jaaa! Skulle behöva tvätta duschdrapperi oxå... Måste komma ihåg det :)

Ååååh! Jag skulle vilja baka lussebullar! Synd att saffran kostar skjortan i år!
Dålig skörd... :S De är juh så himla gott! Mmmmmumms!

Näe... Nu skulle jag vilja sitta framför en brasa och mysa!
Då skulle jag tina upp och tvätten skulle torkat fortare!

Broken Hearted Girl...

Näe fy... På med vantarna tror jag!  Brrr...



Fjonkan - Funderar på att göra upp eld i spisen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0