Överraskningar...

...dont you just love them!?

Ah... nu är det juh så sällan jag blir övveraskad men ändååå... Hehehe...
Jag älskar att överraska... Mitt i mitt städanade och plockande så kom posten!
Pakeeet! Till mig... eh... Ja på sätt å vis... men innehållet är inte till mig lr jo räkningen...  Hahaha...
Jag blev så glad och de va så bra och fint på alla sätt och vis att jag började gråta... hahahaha...
Hoppas Fröken kommer bli lika glad som jag ;)

Jaaa... just det... Håller på att städa... Är så omotiverad till det idag... Försöker slingra mig hela tiden... Hahaha... Istället för att plocka där jag ska plocka så började jag rensa i garderoberna...
Hur tänker de när de sätter in så många i en och samma lägenhet? Mina är välfyllda...
Mest med skit men ändå... hahaha...

När garderoberna var hyffsade så började jag med en annan hemlis... hihi... Den ska avslöjas redan nu på fredag...
De är eg inge speciellt men ändå... Lite hemlisar lär man juh få haa... hihihi...
Sa hon som bloggar och lägger ut hela (nästan ) sitt liv på nätet... Hahahahaa... Jag är väl fööör rolig... lr så inte...

Va tyst du är Matte!

Jag kan för allt i världen inte förstå att jag är singel... Jag är tjejen som städar, lagar mat och bakar
-i underkläderna! Är jag inte alla killars drömtjej?! ;D

Åååh vad jag slingar mig!! Hahaha...

LS ringde precis... Hon och kattjäveln kommer och sover över...
Fick 3 mms oxå... Alla på Beda... De hade tagit båten ut till nån ö och lekt Hajk... lr nåt ;)
Knäppisar...

Aaah!! Lite arg jag blev då!! Mina blommor i sovrummet vill inte blomma längre utan vill bara tappa alla sina blad... De är skitsnygga lär jag säga... *morrar*

Gjorde fint på sovrumsväggen iaf! Blev rätt nöjd... Jag har ett ögonmått som inte går av för hackor...
BS: Få se...Va ska vi taaaa... ;P Hahahaha...

Näe fy fan va kallt... brrr... Kanske borde klä på mig ^^
Lika kallt som mejeriavdelningen på ica känner jag ;P brrr...



Fjonkan - kämpar vidare med städningen... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0