Jag är DÖKÄR...

...i min nya mössa!!

Hur underbar är den inte då?! Åh jag älskar den! Hahaha...
Jag fick pappa att säga åt Mia att hon kunde börja sticka såna... Hon nappade direkt på idén...
Jag vill oxå kunna sticka! Hur underbart är det inte med hemstickat lixom?!
Åååh! Jag vill! Barbro på jobbet erbjld sig att lära mig att sticka... <3 hihihi... De ska bli så skoj!

Har sovit hemma hos pappa inatt... Han är inte hemma..
2 av 3 katter kom in och sov inatt... Själv var jag uppe och skrotade till kl 03... Kikade på en film...
Självklart ska jag börja gråta och greja... Men pappan som lovat att han aldrig skulle lämna sonen åkte ut för kajkanten med bilen... alla trodde han dog och på slutet kom han gåendes på stranden... ah... ja gräät... hahaha...

Igår hade jag en rolig kväll på jobbet... Jag var trött men ändå jätteglad!
Jag är så lycklig över att jag har ett roligt jobb och mina underbara jobbarkompisar! De är guld värda!
Känns jättejobbigt att kanske inte få jobba ihop med dom mera...
Innan jul får man "dommen" ifall man får jobba kvar lr inte... Jag hoppas... även om det aldrig komer bli som innan...

Klockan tickar... helst av allt skulle jag vilja vara hemma och bara strosa omkring idag...  Klockan är snart 11 och jag har inte klätt på mig än... hahaha... Jag ääälskar de! :D

Fasen jag nyser så de sprutar... hahaha... jag kan inte nysa fint... Det blir snorexplotioner typ varje gång... hahaha...

Nu är nog tvättmaskinen klar... Kom ihåg att ta medmig duschdrapperiet... Ställde mig på en ostadig pall och tog ner det... Fasen... sånt är inte skoj... Jaa... de ska juh upp igen oxå! hahaha...

Igår snöade det här! Flög först små flingor och på kvällen kom det stooora...
Ligger inte kvar nu men ändå...
Det skulle vara mysigt om vi fick en vit jul...
Imån är det 2a advent... Får ta en stressad frukost hemma först innan de bär av till jobbet...
Tända det andra ljuset... Eg vill man bara mysa på advent... Äta god frukost och ta de lugnt... Mmm...

näe nu måste jag ta tag i mig själv! här kan jag juh inte sitta hela dagen...
Hem och fixa mat och sen promenad med M!



Fjonkan - Känner sig mysig och vill bara mysaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0