Är så...

...jävla trött att de känns som om jag ska kräkas!!

Klev upp halv sex för att simma med Elin... Direkt efter det åkte jag och hämtade LS... Julkapparna skulle inhandlas... Så en heldag i sandvike, valbo blidde det... lämnade av nästan alla klappar hemma hos LS i gävle...

Skönt att vi bara har farmor kvar att handla till... Ah.. Jag har några småsaker kvar... Men de får jag fixa sen...
Vet på ett ungefär vad jag ska ha så...

Helvete va de har snöat idag... Ursäkta att jag svääär... men jag är småtrött...
typ 2-3dm... lr nåt... Snökaos på vägarna... Min morbror hade stått i bilkö i 1timme och 45minuter... Då var vi påväg hem som tur var... Bilolycka tydligen... kön var 3km lång... hääärligt...

Direkt efter shoppandet så åkte vi till min kusin som fyllt 6 år... Fikade... och där blev vi kvar till bara för en stund sen... Moster ville ha hjälp att bränna fast löshår... Jävla pill... Men tillslut gick de bra.. Förutom att jag höll på att somna... Klippte LS i fingret... Jag skrattade -hon slogs... Hehehehe... Ja klippte fan snyggt! Sådär ojämt snyggt vill jag ha mitt hår! Mitt hår som förresten skulle behöva sig en totalrust! Skulle ha haft i både färg och klippt de lite... Uscha.. ja orkar fan inte...

Ja orkar inte skriva mer här heller...
Tackar dock Elin för ALLT! hehe...
OCH: Jag ligger aldrig på första dejten... Sen så spar jag mig tills jag gift mig... Så alla vet ^^
Nåt mer ni bör veta är att jag är en jävel på att luras ;D hihihi...



Fjonkan - ska jag bajsa på din fis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0