3 stycken...

...avåkningar har jag sett idag...

Va duktiga folk är på att köra! Hallå, det är HALT!
Själv gled jag ca 10 meter innan en korsning... Nästan så de började lukta lite fis i bilen...
Så jäkla skönt med ABS bromsar... Kan säga att jag tog det jävligt lugnt i de andra kosrsningarna ja körde i...
Rätt skönt att de är mkt snö... Om man skulle köra av så skulle de nog inte bli så illa på bilen...
Men jag ska hålla mig på vägen... Har haft bilen lite mer än ett år och de skulle va synd om den blev trasig...
My pearl...

Så kan de gå när inte haspen är på!

Brrrr va kallt!!
De e så kallt jag fryser ihjääl!

Idag har jag varit satans så effektiv... Ställde klockan på 07.15 klev upp och började renbädda, damma, skrubba, dammsög och torkade golven... Tog ett x antal timmar men så äre... Jag kommer antagligen vara en utskiten äppelskrutt och jättesocial imånkväll... hehehe...
Ska föröka hålla mig vaken... Kanske inte så lätt om man jobbat fm först... :S aja... jag ska försööööka! :D

Notis: Jag OGILLAR snörök!

Näe fy fan! De här går inte! Nu lär jag leta reda på filten som jag städat bort! :D


Fjonkan - ser fram emot helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0