Vad nu...

...då? Jo det är sant! Jag har slut på sommar-semestern!
Men de känns faktiskt bra! Det ska bli riktigt roligt att träffa alla arbetskamrater igen.... Tillbaka till de vanliga igen...
Jag har varit borta i 4 veckor och jag vet att allt kommer vara som de va när jag gick hem...
Det är som ett museeum de där stället... :)

BS: Klart de är nå fel på mig! De visste du redan! (H)järnbrist lr va va de? ;P hehe...
Förresten så jag har visst bloggat 2ggr på en dag förut....
....jag är oxå glad... Jätteglad!! Hihihihihi....

Låg kvar i sängen läääänge idag... Ja, jag var upp och vände typ kl 8.... Skulle bara ligga en liiiten stund till tänkte jag... men jag somnade såklart om! hehehehe...
Men de va skönt.... :)

Fan... Vad hade posten med sig idag som lät så grönjävligt?! Jag kanske fick allas reklam idag... tack... Jag som älskar att åka till pappersinsamlingen! eeeh.... näe... men de lär juh oxå göras...

De ringde från jobbet oxå.... Fick byta pass på onsdag... Rätt bra de oxå... Jag måste få ihop mer timmar i timbanken tills resan i november... Jag lär börja jobba asssle av mig... Det låter ite så spännande men de kan kanske vara värt de... lr de är väl värt de! Får andas ut på semestern... Rehab... hehe...

Hoppsan hejsan... Klockan drar iväg... Lär slänga mig i duschen... Fika-dejt med M idag....
Hon väckte mig med sitt mess... hahaha... Bra de... Kan inte ligga kvar i sängen heeela dagen!
Även om ja skulle vilja.... ;P



Fjonkan - Känner sig mer som en Tokfia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0