Tidig morgon...

...kan man säga... Vaknade kl 07.15...
Såg att de regnat så det blir inge gräsklipppning.... haha...
Lr varför haha:ar jag för? Åker väl antagligen på det i helgen om ja ska va kattvakt...
Humm... Uträknat månne?

Eg va de meningen att jag skulle ha klippt gräset undertiden som pappa fixade lite i friggis...
Men de va juh roligare att vara där inne och va i vägen! Han va så stolt över att ha dragit in el där... Hade radion på, som var sååå svår att få in station på... Tsss... Första försöket fixades det på...
Megapol på och Therese -oxå på! Haha... Så roligt när man vet att man retar gallfeber när man gnylar på... Fråga min pappa! ;P

Ja, god mat fick jag oxå... Pappa handla och jag lagade... Kasslergratäng blidde de... Lr som Jojje säger; Hawaii... haha... Mumms ivf... Ser fram emot dagens lunch! :)

Aaah... lär hålla igång idag... men med vad... ska ivf tvätt nån maskin till...
Sov hemma hos pappa i natt juh så de är bara att ladda en maskin...

Ikväll ska vi ivf till Bodås och snosa på lilla Alicia... :)
Vad man sett på korten är hon ljuvlig! Så mkt håår! Jag får inte glömma kameran!
Åååh myyys! Jag ser verkligen fram emot de!

Jahapp, idag ska det tillkännages att prinsessan M och hennes Jonas har förlovat sig.... De har gått ut med de på nyheterna...
Ja tycker att de är lite småsjukt... De ska vara tillsammans en evighet innan de får gå och förlova/gifta sig...
Iofs är de inte bra att förhasta sig men ja skulle fan bli tokig om min pappa la sig i de där...
Ääh..
Åååh... juh mer jag lyssnar på pratet om de på tvn destomer irriterad blir jag... aja... Varför bryr jag mig?
Ska ändra kanal nu... hahahaha... ;P

näe... nu ska det tvättas! tjohooo! :D


Fjonkan - saknar jennie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0