Testad...

...ja alltså på ett quiz på fejsan... "Vilket jobb passar dig bäst?"
Jag blev "Hemmafru"  Sen är det en bild på Marge Simpson när hon knäskurar golvet...
Om Hemmafru innebär att jag får stå på alla fyra 7 dagar i veckan så skulle ingen bli gladare än jag ;P
Annars är de kanske inte så mkt som lockar...
Allt annat pyssel kan man juh göra emellan... hehehe...

Hahaha... Syrrans Johan gjorde samma test... Jobbet som skulle passa honom bäst blev; "Hora"
Hahaha... Ja struntar i vilket - bara han ger fan i mina kunder! ;P

Kom precis hem från Ma & Mi... Har kikat på film... "Män som hatar kvinnor" Skiiitbra! Jaa, riktigt bra! Trots att den var svensk... Så spännande emellanåt att hela jag var stel... Trappen, min oerhört hårige pojkvän ville inte ens ligga med mig när jag blev sådär... Han blev bara sur och svansade framför mig så jag inte såg tvn... hehehe... Skitkatt... :)
Jaa, åh såklart ska jag fälla nån tår.... Jag är juh så blödig!

Träffade syrrans bästis lillbebis idag med.... Blev alldeles tårögd då med....
Lille Charli.... De va så mys och gå runt och försöka få honom att rapa/fisa.... Kotten väger lite mer än 5 kilo nu.... De känns i min arm att jag kånkat runt på honom... hehe...

Jajjemen! Min storasyster fyller år idag! 25 år -i år igen!... ( +7) ...hähä...
Fick god tårta och en trevlig pratstund med familjen samlad... Jag saknar våra söndagsmiddagar...
Vart tog de vägen? *suckar*

Var med till skolan för att kolla vart Alfons börjat... Så jag vet ifall att jag skulle behöva hämta/lämna någongång...
Guuud så stor han blivit! Stora killen går på SKOLA... Sjukt... Höll på att börja gråta där med...
Såg hur glad och sprallig och mallig han blev när han såg att jag var med... hehe... tuffen...
I baggyjeans, vit tischa och rosa skjorta knyten runt halsen... Fasen... killen är stor nu.... shit....

Snart dax för sängen... Hade tagit åt mig längre skift imån... Så imån blir jag på jobbet från 08-20....
Dubbelskift + vårdlagsmöte emellan där... Hinner inte åka hem emellan... Rätt bra ändå... Mera tid...

Fick ett hett tips av min rörmokarfar idag att jag skulle hälla lite klorin i avloppet under badkaret...
Det luktar verkligen pjunkas där... Sen om det är lagligt lr inte de vet jag inte... Hehe...
Får göra det imån lr nåt...

Hihihi... Frågade Ma om hon ville med till Gävle på fredag när jag slutat jobbet... Vill ha den där snygga klänningen jag såg! Ooooo... Hon tyckte oxå den var fin! :D Hihihihi... Så siiin ja ska bli!

*tittar mig omkring* neheepp.. synd...
Jahapp... dax att  sova... *gäääsp*
Imån är en ny dag med nya möjligheter!
Får se vad horoskopet säger! ;P


Fjonkan - mår bättre än på väldigt länge... :)

Kommentarer
Postat av: Bs

Ja,vart fan tog våra söndags middagar vägen?? Måste vara för att gubben inte är hemma varje söndag längre... Saknar oxå dom...

2009-08-26 @ 09:16:57
Postat av: Lil Sis

Jag blir glad av att se dig glad älskade syster <3

Det gäller båda mina systrar för den delen <3

2009-08-26 @ 22:44:43
Postat av: Matte

Hmm...det där med stå på alla fyra hela dagarna....kan bli lite nött på knäna då :-)

2009-08-27 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0