Surströmmingspremiär...

...idag... Jajjemen... De va tur ja inte va så bakis...
Lr ja har väl inte varit bakis alls idag...
Jag har för första gången i mitt liv rensat dom själv! Mamma skulle ha varit stolt!
...men hon skulle aldrig ha ätit de jag rensat.. hehehe...
Blidde lite ben och skinn åh så... jao jao... Bra blidde de ivf! Så på tunnbröd med potatis och rödlök.... Det fanns inge messmör... Men de gik bra ändåå... :)

Körde ovanligt tidigt idag.... Brukar inte köra bil så tidigt dagen efter... Men de är som J säger... Bara man kört över järnvägen så finns de inga poliser att oroa sig för... Mamma såg polisen där 1 gång på 19 år.... Det är skapligt.. hehe...

Jag vet vad jag vill när jag vill... Mmm... Jag är absolut inte vid mina sinnens full idag....  ;P

Im yours... *gungar*

Mmm... Jag mår bra... Jättebra! hihihihi...

Åååh...sa jag att jag börjar jobba imån?
Känns... knepigt... Men ja mjukstartar med att jobba 4 timmar bara... hehehehe...

Åh! Min låt på radion!
Knock you down... Mmmm ... like...
Sometimes love comes around...
Hihihihi....

Jao jao...
Näe... om man skulle ta och... göra nåt vettigt... lr... hihihihi....



Fjonkan - kaninte sluta hihihi:a....

Kommentarer
Postat av: BS

Ja,nåt fel är det på dig,med tanke på att du har gjort TVÅ inlägg på en och samma dag!!!! Det har ALDRIG nånsin hänt tidigare... Aja,jag är iaf väldigt glad för din skull.. Pussåkram <3

2009-08-17 @ 09:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0