Rookie...

...på att äta upp maten på CSS men ett jävla proffs på mitt jobb -de är jag garanterat!
Jag fick mina jobbarkompisar vika sig dubbel av skratt + att de höll på att pissa på sig för att de va så roligt!! Vilken bra skådis jag är!
Och jag fick den omöjliga damen att gå dit vi ville ha henne! Hihihihi!! Inte för att skryta meeeen... jag är nog bäst... ;P

Hoppsan hejsan.... Jag tror jag just hörde mina grannar ha sex... Fy fasen va lyhört de verkar vara här...
Hahahaha...
I Sverige tar ett samlag i genomsnitt 7,3 minuter... Och svenska par har i genomsnitt sex 2ggr/vecka....
14,6 minuter sex i veckan alltså... Jaa... Bättre än inget alls antar jag!
För grannen tog det allt som allt ca 2 minuter... ;P
Han kanske delar upp sina 14,6 minutrar så? Hahaha...

Jaaa... där ser man... :)

Imorse ställde jag och LS klockan... det skulle upp och ut och gå/springas...
Sagt och gjort... Byllsa på oss massa kläder men de va jätteskönt väder!
Sprang i linne!
Så himla skönt att känna den där känslan efter man sprungit... Varm, glad och nöjd...
Lr känslan LS har... Klåda på benen! hahahaha...  tokitok....

LS: Haru mobilen med dig?
Jag: Jaaa...?
LS: Bra. För börjar de regna får J komma och hämta oss...
Hahaha....

Åt tacopaj som blidde över från igår när vi kom hem igen... mumms... Fanns kvar... :)
Ma och Mi kom juh över sent igårvkväll, snacka lite skit och fick sig en bit mat och kladdkaka...
Kladdkakan var PERFEKT... Synd att nån missade den... *harkel* ;P
Jaa, den va riktigt goood... :D
Men de kommer säkert komma fler tillfällen då den kan få smakas pååå... :)

Och här sitter jag med en sida med olika genomsnitt uppe... hahaha...
De va rätt skoj att läsa...

Nu ska jag svara på kommentarerna...
BS: Jajjemen.... tantsing på jobbet som va till sjukan... *tummen upp*

Anonym: De va inte så svårt att lista ut vem du va fastän du va anonym...
Jag har ingen aning om vem "Matte" är...

Matte: Va skoj att du gillar min oerhört underhållande blogg (?!)
Jag hoppas inte vi springer på varandra IRL... Fy va otäckt! hahaha...
Vem är du då?!

Jaja... Nu ska jag koncentrera mig på msn... Jag fick sällskap där... *flinar*



Fjonkan - är i genomsnitt 12 cm djup.... *asg*

Kommentarer
Postat av: Matte

12cm djup??



Ska tala om för dig vem jag är vid tillfälle...lite roligare såhär....tycker jag iaf



Va ju inte min mening att vara anonym...glömde nog att skriva bara...sry

2009-08-23 @ 00:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0