Nytt inlägg...

...och INGA kommentarer...dååålig stil. Dålig. hehehe... Hur skulle de va om ALLA som läste skrev ivf nånting?
Nääe... Jag som är så jävla nyfis håller på åh dööör när ja ser att de varit 15 st som läst min blogg... hahahaha.... Okej... Jag ska inte va sån.... men men... de hade varit skoj om nån ivf skrev....

Tooodaaaay... Ställde faktiskt kl så att jag inte skulle sova bort dagen... Var vaken till 01.15 inatt.... Sen gav jag upp... Hur ska de gå när jag börjar jobba igen? Ja kan juh inte fortsätta vara uppe på nätterna och slarva.... Nån ordning läre bli... typ.. :P

Lite dialekt-stavning... läre, älä, äntä... Hahaha... Så vacker dialekt... ;P
Ja gillar dialekter... Är lätt svag för norrländska och dalmasiska.. Tycker de låter så mysigt... :P
Skånska kan jag inte alls med... Ja vet ja sa åt nån på fyllan förut att spotta ut gröten och börja prata rent... Oooo va jag är elak när jag är full... ibland... oftast är jag bara jätteglad och jätteimpulsiv...
Jag har gråtit högst 2 ggr på fyllan... Jag har blivit irriterad kanske... 3-4 ggr? De är då jag pekar finger... hahaha...
Har velat slagits 1 gång.
Det var den gången JAG fick en blåtira... Hahahaha... Låter som om jag är värsta huliganen... Lite kanske dååå... hehehe... Näe...
Hur kom jag in på de här?! hahahaha....

Åååh... De luktar mat i hela lägenheten.... Madde, Jojje, Malin och Micke var här och åt...
M & J hade med sig mat... + att M lagade... Jag är rätt bortskämd! Nästan så man skämms... :S
Fick en massa disk... De tackar jag så mkt för! :P

Har haft en halvdag me M och vovvarna idag med... Först en efterlängtad promenix runt dammen...
Sen en lång-fika på Hanssons... Massa tjatter blidde de!

Nu sitter jag här vid datorn och myser... Jaa... faktsikt! Har tänt massa ljus runtikring mig... Så mysigt så! Lite ensamt kanske... Men men... Det får duga på en sketen torsdagkväll! ...som om de andra dagarna är nå annorlunda... aja... haha...

Näe... Nu ska jag logga in påmsn och kolla om jag får nå mys-sällskap där...
kanske, kanske inte...
Jao jao...
De va deee....


Fjonkan - Diskuterar INTE sex med sina systrar.... hahaha...


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Tack, det värmde :)

Jag tänker bara bra tankar om dig, vill fortsätta med det so save me the details :P

<3

2009-08-14 @ 11:36:42
Postat av: Matte

Lär väl lämna ett litet spår efter mig eftersom att du vill se vem som läst din blogg :-)

2009-08-14 @ 13:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0