Mina grannar...

...har verkligen roligt... Hörde jag... igår igen... hahaha...
Kaniner... Fy va ja tycker sånt där är äkkligt... ;P
Fast... vem är jag att dömma... De lär juh ha hört min avsugning tidigare... såå... hehe... ;)

Jaaa... Jag städade som en tok igår... -inget annat! Så nu skulle man kunna äta på golvet om man vill!
Men de får man inte... för då blir de geggigt... och jag skulle inte vilja det med tanke på att jag gått barfota här inne... hehe... Mat på tallrik är braa...
Speciellt om man får de serverat! :P

Jag och BS ska till mormor och morfar och äta sura strömmingar idag! Hela jag kommer se ut som en surstömming sen... och lukta... haha...

Jag och BS drog 2 rundor runt dammen igårkväll... Fy fasen va skönt de va!
Uppvärmining första varvet... Andra varvet joggade jag... bitvis... Känner mig så satans nöjd efteråt! Guuud så skönt det är! Kruxet är att man inte kan prata samtidigt när man joggar... Hahahaha...
Men det klarade BS av galant själv så! :)

Åååh... vill bygga hus varjegång jag ser de nybyggda där vid dammen... Fast... Gamla hus är charmigare... :)
Aja... in my dreams....  dax att vaknaaaa.... :)

Funderar på att sova i min takvåning i gävle inatt...
Lutar ivf åt de hållet... Sova i stooorstaaaan...
Hehe... Så kanske de blir en sväng in i Valbo på vägen hem lr nåt... hehe...
Kanske vill ha ett till par byxor... Mmmm... Jaa de vill jag nog...
Surar fortfarande över klänningen... hahaha...

Vaknade typ 7 imorse! Fryssen som få... Tog täcket med mig till datorn och la upp lite somriga bilder från både gästis open och torshyttan... Inte ens det fick mig att tina lite... Kröp ner i sängen igen och myste... Hehehehe... Inte alls dumt! :)

Förstår att du är nyfiken på vilken parfym det är som får mig att dö lite varje gång jag luktar på den, Matte... Men det är hemligt... :D -lika hemligt som du! Vi kan byta om du vill?? Du säger först......

Näe nu så ska fröken fräken ta sig en varm dusch!!



Fjonkan - ser isbjörnar i lägenheten...

Kommentarer
Postat av: Matte

ok ok...så du vill inte berätta vad parfymen heter...:(



Jag fick just se att du är brunögd...nice :)

2009-08-31 @ 20:12:43
Postat av: LS

Ja, du har rätt schysst brun öga :P eller jag mena ögon, alltså Plural :P

2009-08-31 @ 21:42:54
Postat av: Lil Sis

Dina grannar e äckliga! lipa

2009-08-31 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0