Koncentrationssvårigheter...

...puh...vilket långt ord... Jaa, kan man ha annat än koncentrationssvårigheter när det luktar karl på en lapp i hallen?! Va in på Nia Kosmetik igår... Jag kan inte låta bli att ta en sniff på den där UNDERBARA parfymen...
Är bara tvungen att ta en lapp med mig hem... Mmmm... Jag är sååå svaaaag! hahahaha... 
Mmmmmm... damn... ho... *svimmar nästan*
-Så ska en kille lukta! Ooooo... hahaha....

Sååå.. hur ska jag kunna fortsätta med mitt städande? hahaha... Städar lite... sniffar på lappen... Diskar lite... Sniffar på lappen... Oooo... Aja... Det är ingen som städar åt mig - tyvärr...hehe... lär väl fortsätta...

Du har rätt LS, jag är fasen störd på riktigt! -But you like it! ;P



Fjonkan - luktar på lappen... mmmmm....

Kommentarer
Postat av: Matte

Vad heter det som luktar såååå gott då??



2009-08-29 @ 16:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0