Jiiises...

...va de har hänt saker...
Ja vet inte ens om jag kan sammanfatta allt... För ja minns inte allt...
Något jag vet ivf är att semesterveckorna går jääävligt fort...
Imån är jag inne på min sista vecka av fyra.... :S sjukt...

Jahapp... Sen sist... Har väl min lillsyster gängat sig med sin prins John af Ringenströmschy...
Hela bröllopet var toppen! De var så vackra!
Och guud så jag bölade... Bröt bara ihop 3 ggr... De va så himla jobbigt stundvis...
Tyckte det var så jävla orättvist att Mamma inte var med på marken och såg allt... Jag hade velat se henne där.... Stolt och jätteglad....
Men jag tror hon såg allt uppifrån... Lr tror... jag är övertygad...
Hjärtanen var menat till Mamma... <3
Det är konstigt att vi hade samma tankar... Att du visste...
 
Annars då.... Ute i svängen... Senast i natt... Jag och grannen åkte till Harrys i Falun... Gick ut nykter.. Körde juh...
Har kommit på att det nästan är bäst att gå ut så... Så underbart när man kommer ihåg allt under kvällen... inget flängande... inget kissande tillsammans med okända människor, inga direkta pinsamheter, ingen bakfylla, inga minnesluckor och bäst av allt; Man kan kika utbudet med 2 nyktra ögon! hahaha... ;P

De negativa är att man känner hur jävla varmt det är i lokalen... Svettlukt... Man känner när folk spiller på en... Man känner urinlukten på toan... Man känner när man lägger armen i spill på bordet... Man känner hur folk knuffas för att ta sig fram.. Man känner den där armbågen i ögat på dansgolvet...
Aja.... Vi hade roligt ivf!

Bäst va ivf Statoli på vägen hem... De hade en väldigt trevlig toa... och jag hatar mig själv för att jag hade kameran kvar i bilen! De hade en liten toastol bredvid den andra som va till för barn! Hur söt som helst! Malin föreslog att vi skulle ta varsin! hahahaha.. Det gjorde vi dock inte...
Tog varsin korv... Satte oss i bilen och åt... Malin sa ifrån till nå folk som drygade sig...
Rätt bra att kunna prata för sig ibland... Man känner sig riktigt trygg när man har henne med sig!
Och då slipper man tvätta bilrutan själv oxå! Malin... jävla sköning! 

Hon är lätt min idol! Jag hoppas innerligt att man blir som man umgås! :)


Jag til LS: Du är fin när du är brun
LS till mig: Ja, och du är ful när du är blek...  Syskonkärlek... ;)

Ja... Pratade med LS nyss... Känns som om de va evigheter sen som vi pratade och sågs...
Får se om vi ska ses på tisdag, ja hoppas det! :)

Hua...  känns som om jag tvingr mig själv till de här... uppar mera en annan dag... Nöj er med det här så länge alla ni som väntat och väntat... ;P


Fjonkan - ska skalla huvudkudden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0