Bebis...

...luktar gott... åååh... Va och sniffade på lilla Alicia ikväll... lr lilla och lilla... hon hade gått upp mkt sen sist jag såg henne... en riktig liten knubbis... Åh så vaken hon var! Fick typ du-är-dum-i-huve-blick av henne... hehehehe... Så söööööt!
Jag tänkte att om jag stoppa henne under tröjan och snodde med lite ersättning så skulle ingen märka att hon va borta... Men jag sa mina planer högt och både mamman och mormor´n morrade... hehehe...
Nee... Hon ska få stanna med sin mamma... Men hon är juh så mysig... :)

Japp...
Efter surströmmingen hos M&M så la jag mig på grillen i 20 minuter... i hopp om att mina finnar ska försvinna från min haka/kind... men ikke... ååååh! Ja måste sluta peta på dom hela tiden... Men jag är väl min farmors barnbarn... Hon kan inte heller låta bli att pillas på såntdära...

Efter grillen bytte jag om och gick/joggade runt hammardammen... Liiivrädd för att ev springa på en björn... lr en älg... en grävling... lr något annat livsfarligt djur...
Klarade dammen runt på 25 minuter! Wooohooo!!!! Va skönt de va! Känns så härligt i mina ben nu!

LS och Jojje är här nu... så imån blire upp tidigt och springa en vända...
Najs... Innan frukost! Bäst så!

Jahapp...


Fjonkan - bäddar och sover på soffan inatt... :)

Kommentarer
Postat av: Matte

Hmmmm...inte vill du berätta vad lukten heter heller :(



Men...insåg just att du är brunögd...nice :)

2009-08-31 @ 20:10:18
Postat av: Bs

Pärskans va nyfiket folk det tittar in hos dig nu la??? Va älä mä lä nu fötin??

2009-08-31 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0