Att kliva upp...

...kl 05.00 borde vara strängt förbjudet! Hehehe.... Näeda... nu såhär efter en dusch känns det hyffsat bra faktiskt...

Tanken på att jag kommer få mitt rör rensat när jag kommer hem gör mig varm i kroppen.... lr så inte...
Det är inte roligare än så att de är halvstopp där vattnet från badkaret åker ner... avlopp...heter de va? ;)
Det är alltså sen jag ska bevisa för omvärlden att jag verkligen är rörmokar-dotter... haha...
Men hur svårt kan de va...? Näe just de...

LS ringde faktiskt mig på jobbet och berättade om att jag hade stopp... Saken är den att hon sa aldrig hur mkt de va...
Nog visste jag att de rann upp lite på golvet men inte mer än att de rann tillbaka... Nu när jag klev ur duschen var heeeeela badrumsgolvet vattenfyllt...

Ens tålamod ska alltså börja bli prövat redan halv sex på morron.... Okej...
Hahaha... Jag förstår kanske J´s reaktion när jag sa att jag skulle ta hand om det själv när jag kom hem...
Va sa han? Att de va "coolt" att jag skulle fixa det själv?
Menvaaf... Varför rensa inte du LS?? Du brukar juh tycka om att hålla på med sånt där snusk! ;P
Aaaah... du fick inte bort badkarskanten?? hehehehe... *retas*

Matte: Jag tänker INTE kommentera "12 cm djup". hehe... Tala om vid tillfälle?!?!?
Dax att låsa in sig hör jag... . :S hehe...

Idag efter jobbet så jag och Jennie på loppis! tihi... Skoj skoj! Hopps att jag intehittar ett skit... hahaha... Börjar bli rätt tomt på pengar... Det är inte som förut direkt när man blev kallad "Fjonkan med plånkan" hehehehe.... Som om jag va så m kt rikare då? hehehe...

Ååååh... Jag måste komma ihåg att köpa balsam oxå! Helt slut nu... Och mitt hår överlever inte en dag utan balsam...

Im yours...  ;)
*sitter och gungar*

Näe! Nu ser jag att klockan har blivit dax att åka till jobbet!



Fjonkan - Hoppas allt annat kommer flyta (!) på idag!

Kommentarer
Postat av: Matte

Varför låsa dörren....inte skulle väl jag våga komma dit heller.....eller? :-)



Skulle nog gärna se en komentar vad det där 12 cm finns nån stans :D

2009-08-25 @ 15:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0