Är inne på...

...sista semeterveckan utav 4 nu... Vad fort det har gått! Vart tog alla dagar vägen?!
Det har inte varit överdrivet mkt sol och värme men jag känner mig nöjd ändå...
Några dagar har det ivf varit... Så skönt att vara bara ledig...
Och Thank god för solarium!
Slapp var blek och fet på bröllopet ;P hehe...

Idag... Tog jag sovmorron... Otroligt vad man slappar till sig snabbt...
Har städat undan massa grejer på fm...
Packat ihop lite shit... 
Ska åka hem till pappa och tvätta... Sover nog över där inatt...
Sa åt honom att köpa hem nå go mat... Då fick jag tillbaka på sms: Har du inge mat hemma?
Hahahaha... Joooo... Men de kan väl va skoj att äta nå gott tillsammans tänkte jag... aja... Bara jag som tänker i de banorna...

Varför har jag musiken på så jävla högt när ja sitter vid datorn?! *skruvar ner* Ooo... skönt... Höll på att bli döv där... hahaha...

Näe... nu så... Har lagt upp lite kort från mormor och morfars bröllopsdag som vi firade ute i gammelstilla...

Det är sjuk pinsamt att jag aldrig varit där trots att jag är uppväxt några km därifrån...
Vackert var de där ivf...

Näe... Nu ska jag nog ta och packa mig in i bilen...

ÅÅH!
De kör en gammel-låt på nrj!
Lonley.... hahaha... Så söt röst! *gungar till*

Sitter på msn och förklarar min kärlek till Falun för E... hahaha...
Fast... Ja kanske bara vill vara särbo med Falun... De kanske inte är så jävla mysigt om man bor där... Men det är en lagom stor stad... Och de finns skitfina gamla hus därikring...

Nu såååååå... Therese slit dig från datorn!! hahahaha...


Fjonkan - need you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0