Aaaayooo...

... här sitter jag och mår alldeles förträffligt! Det var inte fortsättningen på ayo-låten men ändå.... ;P
Mår toppen idag trots att det är en dagen-efter-dag!
Somnade med sminket... Tur jag aldrig anväder tjocka lager... Då hade jag sett ut som ett monster idag... lr jag kanske ser ut som ett... Har inte kikat ordentligt.... hehe...
Känner fortfarande doften av den underbara parfymen jag lånade... Mmmm... Älska!

Hua... när jag läste det där så lät de rätt äckligt... :S Duschen är prio ett!  hahaha...

Jaaa... Utekväll med Erika... Lr jaa, henne såg jag inte så mkt av men ändå... Vi kom dit och gick därifrån tillsammans ivf! Det vet ja! hihihi... De va bra hon kunde roa sig själv :)

-Och vilken tur att hon överhuvudtaget kom in... ;P
Vakten på puben vi tänkte besöka innan var svårflörtad... "Du är inte 20..." Som om hon inte visste de....
Brukar de va 20 på pubar?! Knepigt... Trodde absolut att de va 18...
Fyyy... En annan är juh gammal som gatan! Jag kommer väl säkert in på PRO-mötena oxå.... hehehe...

Jaa.. Jag är mer än nöjd med gårdagens bravader!
Trevligt sällskap, sur skumpa och mycke dans! ;) Perfekt om ni frågar mig!
Har jag inte alltid sagt att Falun är en bra stad?! ;D

Nu ringde min käre granne och idol och bjöd över mig på film!
Lär hoppa in i duschen omedelbart!!


Fjonkan - kan inte sluta le..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0