Vad är det som går...

..och går...och går.... I vanliga fall äre klockan... Men idag äre jag...
Träffade Malin efter jobbet... blidde en promenix runt dammen...
Sen åkte ja hem...

Såg att jag fått paket på posten så jag gick dit och hämtade det... Min nya röda bikini!
Trosorna kunde jag ivf ha... Ska önska mig mindre bröst i 25års present tror ja...
Synd för den va snygg... Men... Om jag logger på rygg så hålls allt på plats och ser riktigt bra ut! Hahahaha...
Nog om det...

Lagade mat... Testade leverbiffar... Har vägrat gjort leverbiff eftersom jag varit så himla rädd att de inte skulle smaka som Mammas och att ja skulle bryta ihop som jag gjorde med kålpuddingen... -Men de gick bra... Rätt så ivf... :) Åt och överlevde...

I alla fall...
Åkte till M och gick samma sväng en gång till! hahaha... Tankade bilen...
Sen hem igen.. (Fy fan va jag flänger runt....)
Va hemma några minuter sen gick ja til Mamma... Tände lite ljus.... 4 maj ska det tydligen vara vårstädat och klart där...

Påväg därirån så mötte ja M... Så han stannade bilen och pratade lite.... Hade varit och hämtat mat...
Kul åh se honom i "mina" trakter... I min by alltså!! :)

Har målat andra sidan på det jag påbörjade igår... Funderar på om jag verkligen ska måla det 2ggr lr om det räcker med 1 gång? Ska se hur de ser ut när de torkat... Rätt okej att de lyser igenom lite... Men vi får se...
Ska kanske ge mig in på att måla nattduksbordet imån... Och sen databordet.. om de ens blir målat... De är så stort...
Vill juh inte börja måla åh sen tar fägen slut... Burken med färg kostade ändå 225:- Och de är 225:- mer än vad jag äger just nu...

Fasen... Lär komma ihåg att ringa om bilförsäkringen oxå.... Sheit... Aja..
Sen lär jag ringa om nyckeln som jag tydligen beställt... Har ingen aning om vart den går....

Näe fi fan... Nu var energin borta... *poff* hehehe...
Nu blire sängen... Ledig imån...ska bli hur skönt som helst!


Fjonkan - är så förbannat jävla torr.... om händerna! Ont göre oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0