Så förbannat jävla...

...trött...
Vill bara kreekas...

Trött i kroppen.. har schletet som ett djur idag med tårtor och städning... kursen och hämtat papper... handlat... åh fi faen.. har t.o.m glömt bort att äta...

Sen är jag trött på falska människor... Allt kommer juh fram tillslut ändå så jag förstår inte varför?
Får se vad som händer imån nu då...  Om någon vågar öppna kakhålet och säga nåt...
Spännande... kan tyckas...

Jag kör tydligen över folk... och bestämmer... Men säg åt mig då för fan istället för att gå och tiga!!
Jag blir toookig på sånt där!

Sen äre rätt spännande oxå att få reda på efter 6 månader att någon gått och trott att jag inte tyckt om den personen.... I 6 MÅNADER...
Jag är för i helvete ingen tankeläsare... då lär man öppna munnen och fråga...
Ah... Jag har alltså inte haft nåt emot personen ifråga alls...
Blev rätt ledsen över att folk trott att jag varit sån som person...
Jag bildar mig en egen uppfattning av folk... i lugn och ro...  Men då lär de prata så att jag kan grunda mitt tycke på något...
Ähe, bara jävla bajs är vare är...  usch... ja blir bara så jävla trött....
aja.... nu har jag fått spy lite galla.... nu skiter ja i de här...
Trött som fan är jag åh.. städa skulle ja behöva göra... helvete... piss...


Fjonkan - irriterad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0