Ont i röven...

...som faaan idag... Skyndade mig att slänga om till sommardäck igår... Pappa hade lånat hem muttermaskinen så de gick juh som på räls... Men har som sagt skiiiit ont i röven...
Har tagit fram en alldeles egen teknik då man ska ta på däcket igen... Sitter framför och håller upp/i däcket med fötterna samtidigt som man skrivar i alla muttrar! hehehe...
Har STORA blåmärken på underarmarna oxå... De fick jag utav att bära däcken ut och in i friggebo´n...
Körde väldigt försiktigt igår... Var rädd att däcken skulle trilla av!! Jag litar varken på mig själv lr på muttermaskinen... Jag vet inte vad det var men han såg opålitlig ut ;)

LEDIG IDAG!
Ska hoppa in i duschen snart (otippat...) Sen ska jag åka och hämta upp Malin! Är det varmt och skönt blire en glass ute i solen... (Jaaaa, jag fuskar lite!!)
Och äre för kallt och jävligt blire en fika på Hanssons... Så vi få seee... Inget alternativ är spec tokigt! hihihi...
Solen skiner men de kan blåsa kallt för det... aja....

Såå... Då har man ätit gröt.... och ägg... Gött... :D

Näe, nuså... Lär kolla lufttrycket i däcken innan med... hann inte det igår...
Drömde att det var fel på hjulinställningen... hahahaha.... skadad...


Fjonkan - Blir så jävla sprallig & lycklig när det är finväder!!!! hihihihihihi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0