Mätt som en...

...jag vet inte vad... Jen och Adde kom hit på mat idag... Lr ja, nyss... Kyckling, ris och currysås...
Och SALLAD! hehehe...
Så nu har jag en hög med disk som heter duga.... fy fasen vad jag tycker det är tråkigt att diska...

Ahapp! Va skoj att så många kommenterat! hihihihihi...

Ah, Sanna jag veeeet.... Hon va seg i starten... hehehe....
Får se om jag gör en "anna" -men de tror jag väl knappast.... Jag ska skaffa mig en kille först... och de lär juh ta ett bra tag att hitta nån vettig... Skulle va om jag sprang på nån på ica i kyldisken då.... Men de kan man juh inte gå å hoppas på... De låter juh rätt osannolikt...

Men Emma! Vet du vad! Det är ett Therese-år! Idag var det 2 ambulanskillar på avd och hämta tantsing idag!! Uj uj uj...
Det är nå speciellt.... De får sån jävla snygg stjärt i ambulansbrallorna.... Ooooo.... Ah... Jag är mållös ;)

Undra när jag får mina skivor som jag beställt.... Lär höra... Har några skivor på g där ute... mmm..
mmm....

Fy fan... disken är inte spec lockande.... ååååh... Vart är mitt hembiträde???!!! *gråter en skvätt* ...som om disken skulle diska av sig själv för det... men men...

Ååååh... jag är rätt uttråkad oxå... fasen... undra om jag ska dra på mig kläder och gå en sväng... mm..vi får se... ja ska kolla om de inte regnar lite för mkt för de bara....


Fjonkan - har blivit en hejjare på att blogga!

Kommentarer
Postat av: Bs

Nu har jag boken hemma!!!!!! Btw,ska du med ikväll?? Jag har putsat på kvasten heeela dan... hehe

2009-04-09 @ 18:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0