Hur kan det komma sig...

...att jag är singel som är så bra i alla tester jag gjort på Face??
Kan ha nåt med att HIV-testet visade positivt, ja vet inte... hehehehe...

Ledig idag. ÄNTLIGEN. Så typiskt att solen inte kom förens på em... Men de kanske va bra för då hann jag städa på fm...
Jag hade kunnat ha after-beach-party i hallen.... hehehe...
Men all sand är borta nu... Och de är skönt... Får ta festen en annan dag :)

Ja å papps drog till Valbo idag för att leta skor åt mig så jag kan springa vårruset... Hittade ett par... Rosa... hahaha... Men såklart fanns de inte i min stl. Typiskt. Får åka in till stan och kika där på Stadium... Han killen som hjälpte till sa att de hade fler ex där inne...
Han hade förresten fina ögon så jag flörtade lite.... hahaha...

-Vem äre som är som en marskatt eg?! De är juh för faen jag!
Igår va juh brandmännen tillbaka på jobbet igen och kikade runt... Ja blir juh för faen alldeles sprallig i... kroppen! ;P
De va inge snyggt... Gubbar bara... typ... Men de va ivf trevligt med karlbesök! :)

Låter som om jag är helt jävla karltokig... och det är jag oxå... hehehe... Näeda... Tittar bara... Jämt... *suckar*

M ringde idag... Hon va påväg in till jobbet... Berättade för henne om hela påsk-situationen... Och de blir juh som ja trodde... Att vi "förstör" nångons helg om vi äter på lördagen... Men men...de får väl så vara då.... Ja orkar inte.... Skitsamma då...
Får se ivf om det blir en prom med M imånkväll.. Om stackarn orkar... Trött efter jobb och så... Hoppas!

Imån blire jobb... Fm... längesen jag gjorde fm nu känns de som... Kortis dag... Sen blire till och hälsa på Mias pappa... :)
En sväng.... Sen haldla påskmat?

Näe fi faen. Om man ska ta å lägga sig...


Fjonkan - Orkade borsta håret idag....

Kommentarer
Postat av: Sansan

haha.. så lät din syrra innan hon träffade Johan! Hahaha!

2009-04-08 @ 12:31:38
URL: http://www.metrobloggense/sansan
Postat av: Anonym

Jadu,Sanna det har du så rätt i sååååå.. hehe

Men sen gick det men jä..a sula ist... =)

2009-04-08 @ 13:48:59
Postat av: Emma

Kul med brandmän, oavsett så är dom ju yngre än gubbarna på jobbet ;)

2009-04-08 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0