En död snigel...

...har bättre kondis än jag... Fyyy faaaan...
Men jag är duktig! hehehe...
Planerar och genomför... Gick till affären... Tillät mig själv att inte vara så stressad... är jag stressad tar jag bilen... och de är inte långt till affären... slö-ape-jag...
Väl där handlade jag lite för mkt... Tungt vart de... Men ja orkade ivf bära hem de... hahaha...

Hahaha... Kom på... När ja gick förbi där de bygger husen här så fick jag byggnadsarbetarna att stanna upp i arbetet...
Inte dåligt lr hur?! Den röda jackan drar till sig uppmärksamhet... hehehe....
Fast på vägen hem så var det nog mitt sätt att släpa kassen på som fick dem att stanna upp... hahahahaha...

Idag äre 1a april! Ska inte luras nåt... Ja är värdelös på att luras... hehe... men de är kul :P
Snart fyller ja ååår! hehehe.... lr... ja.... fyller den 29e... Hoppas på en ny kamera...
Och ett par skor.... -Ja fyller ju faktiskt 25... hahaha...

Va duktig ja va å va snabbt det gick att göra lunch/kvällsmat.... Det tog ca 30 sekunder...
Tog fram paj från frysen, majs från kylen och frukt från bänken... :P

Sitter och funderar på hur ja ska ha råd att leva resten av månaden...
Får kanske fjäska till mig mat... och hångla till mig toapapper... De har jag juh gjort förut! ;)

Lär sätta mig och räkna på deklarationen oxå... Faaan... Tänk att ja ska behöva betala tillbaka iår igen... De är inte roligt... 
Ska man behöva ligga med nån på skatteverket för att slippa restskatt? Lr räcker det med att ringa löne och be dom dra lite xtra... hehehe... Ska fundera på de där... Skulle juh va trevligt med båda... hahahaha...



Fjonkan - gjorde nåt i natt hon inte gjort på länge, inget spec sexigt -men hon gjorde det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0