De regnar...

...idag... och de är 3 grader varmt... Och jag är sååå glad över att jag jobbar inomhus! hehehe... Idag är jag det.. Igår och i förrgår var jag inte det... hehehe...

Klev upp 07.15 idag...  Hade ställt klockan... Jag ska inte sova bort massa timmar... spec inte nu när det börjar bli ljusare ute!
Har varit rätt effektiv nu på morron.... lr ja... jag har duschat, ätit frukost och lagat middag...
Kom på att man spar disk om man hoppar över potatis/ris/pastan till maten... rätt skönt!
Undra vad jag ska äta till lunch?? Faen.... De är dyrt med mat! hahaha...
Måste börja äta mer hemma hos pappa.... lr nåt... hehe....

Halv 3, 20 i 3 inatt vare nån som skrev på msn  "Hello :P" Hehe.... synd att jag inte va vaken då da...
Ska väl va glad att det inte ringde i tfn i den tiden.... Längesen nån ringde mig mitt i natten nu.... Lika så bra... Jag är ivf inte vaken när jag pratar.... Kommer knappt ihåg vad ja sagt... hehehe...
Mötte nån i tisdags när jag åkte från kursen.... Du ser såå smart ut i dina brillor ;)

Happ... Efter lite räknande på deklarationen och reseavdrag så verkar det som om jag får tillbaka 1500:- typ.
Och det är väl bättre än att betala samma summa...
Väntar på kontrolluppgifterna från restaurangen nu bara... Mejlade M om dem igårvkäll... Så få se när de kommer...

2 timmar kvar innan ja börjar jobbet... spännande.. vad ska man hitte på innan då?
Kanske ska packa ihop lite grejs... så fåre bli...


Fjonkan - letar grejs att packa....

Kommentarer
Postat av: Bs

Är fortfarande glad att du jobbar inomhus??? Solen skiner å det är 12 grader varmt ute.... hehehe ;)

2009-04-05 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0