Saknar...

...massa många...

Jag saknar en pappa som man kan prata  med... och som lyssnar...
Arne Weise sa att det hade tagit honom massa många år att lära sig lyssna på sina barn... Och att han var jätteglad över att han äntligen lärt sig att göra det....
Som de känns nu kommer min pappa aldrig säga och erkänna nåt sånt...

Jag saknar min Mamma. Jag saknar hur hon luktade... Hennes pussar och kramar... Hennes omtanke...
Om jag bara fick prata lite med henne... liiite till bara...  <3

Jag saknar M...

Jag saknar C...



Fasen va de blev dystert... men ibland lär de väl få va de med...
Allt kan inte vara skoj å bra jämt...
Förbannade Oktober... de betyder att de snart är fucking November...
Bläh va jag inte gillar höst, mörker, vinter, de kalla...
Försöker tända ljus och njuta... men hur jävla skoj äre?  skitsamma...

Chiiifen sa att jag va tvungen att ta ut mer semester i år... 3 dagar till...
Skulle va bra om jag slapp nästa helg... har dubbel 2 dagar i rad... bläääh.

idag har jag grejat ute en massa... Städat undan utemöblerna... Rensat ur landen... sopat löv... hittade inte krattan... Vemfan har snott krattan??!!
Och vem ska ta reda min min disk och mina utemöbler hemma hos mig? de står fortfarande kvar ute.. får ta tag i de nån dag i veckan kanske...

Imån ska jag hänga på lilsis å hennes JR till Valbo... shopping shopping... kul ivf när man får lön på måndag...
Ska åka å kolla på gammelgrejer på måndag... Vill göra något åt mitt trista kök...
Måste byta försäkringsbolag till bilen oxå... ja kan inte stå å betala nästan 900 spänn i försäkring varje månad på den... Inte när jag vet att ja kan få de billigare...

Ballar av stål på tvn nu.... sjuka de verkar....
Ungefär lika skoj som Carina Berg flyttar in...
När Arne W böjde sig ner, med rumpan åt kamerahållet, för att sätta i en kontakt i väggen körde de introt till sexy back med justin t... hahaha...
Fy fan va jag gavade! Men som vanligt äre väl bara jag som har sån jväla tråkig humor... :P

jajaaa... om man skulle fortsätta sin underbart mysiga myskväll... Glo runt vad de är på tvn kanske... kika frysen efter glass? aah... de kan nog gå ikväll oxå...


Fjonkan - är så jävla tråkig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0