Nattgäster...

...ramlade in igår vid 23.30.... Tog som vanligt över MIN säng... Jag fick ligga på soffan och i samma rum som en gasläckande hund... Tack, tack, tack....
Fick mig 2 hångel nu på morronkvisten oxå... En kissnödig hund...

Ska åka å luncha md syrrans familj idag... Ska åka på ica å kika in falukorvar först...
Hahaha.... Åh sen ska jag kika om de har slut på vitlöksdipp och brieost :P

Har precis duschat... men nu är jag nerslemmad igen... hundjää... :P

Den 25e lutar det åt utgång i Gävle... Skooooj!!

Näe, nu ska jag köra upp och ut mina gäster... hehehe... lr så ska jag klä på mig... de verkar åka frivilligt :P


Fjonkan - måste sluta snyltäta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0