Hockeymatch...

..för småkillar... Ja va å kika på när Hofors -00or spelade match idag... hehe...
Så duktigt och jag som har blivit så jävla blödig! kände attja höll på att böja gråta där ett tag... hahaha...
Men de speladejuh samma musik mellan målen å så som för vuxna! hahaha... häftigt juh!
We, will, we, will, rock you.... *klappa klappa*
Matchen slutade för övrigt 1-18 till Falun... haha... ;D

Kommer säkert åka på en jävla uvi bara för den där hockeyn... najs najs...  not. Jag kickar räkningen till HHC.... var så säkra!!! ;P

Vill än en gång TACKA alla vänliga själar som försöker pussla ihop mig med killar/gubbe...  -den siste va en gubbe. Tack, men nej tack. Hahaha... Hygglo å få mms på offren ivf...
Jag troooooor ja ska klara av de där själv... Faktiskt...
Synd att när jag hade en på kroken så hade jag somnat ifrån metspö....  öööh?? haha...
Näe, men de va la inte meningen att jag skulle ha den fisken...
Får leta i frysdisken på ICA istället! ;P hoho...

Faaan ja fryyyyser! Ska de va så? Jag har iofs blötigt hår å så..

Nu ska jag snart åka till sandviken och Mc.D med Jennie och Emelie... Ska bli massa gott... Åt bara frulle och lunch...
Ah, ska ta å packa ihop mina grejer! hihihi... va vare för skoj med de förresten? jaaa...

jajaaaaaaaaaaa... Undra om man ska bli så jävla förtsägbar att man ska börja blogga på kvällarna igen? Fast mitt liv är juh inte så jävla spännande.... huh... ;D

Fjonkan - tror att den fina fisken kan vara en Torsk på Tallin... ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0