På fronten...

...intet nytt... jooodååå...

hehe...
Vi har börjat planera Maddes examensfest, jag å Anna... Kommit med massa fina ideér! De ska bli så roligt att genomföra de! hahaha... och Madde vet ingentiiiing.. hehehehe..

Jag å Anna ska till Borlänge och kupolen idag... Köpa lite å fixa med innan...
Festen blir inte förns i Januari, men vafan! man lär vara  ute i god tid och planera! Det är väl då det blir bäst?? jooo.... Skiiiitroligt ska de bli ivff!!!

Nu kom det en kattjävel upp på bordet oxå...sniffas lite på datorn... åh nu vänder han sig om! Och skakar på svansen!
-luuuuraaaad! haha... snacka om uttråkad! hahaha...

Blev sent igår... Jag och Madde var till Jennie M och kikade på film, tjattrade och snaskade på mumms.. Dippade grönsaker... åt nötter å drack cola... madde åt jordnötsringar... nyttiga hoooon... ;P
Följde med till hoo och sov... "Katten" va borta och John jobbade natt... Öa ner huvudet på kudden strax före kl 02.00....
Äre därför man känner sig mosig idag?? hehehehe...

Pissväder ute... Regsn... bläääh...


Ja men igår dåå... Hade hänt nån olycka på Faluvägen... "Vi åker dit å kollar" Va de nån smartis som sa.... humm...

Så vi åkte förbi... ALLA brandmän var där... Alla utom J öfr han var på Innebandy... haha...

Bilolycka... Vet inte hur de gått till lr om nån blev skadad... Men både polis och ambulans var på plast så nåt måste de ha varit...

Andra svängen runt platsen tyckte vuxna och tråkiga jag att de blev lätt pinsamt... Så madde fick köra...

Pinsamt att hejja på Lunkan juhe.... faaan... hahahaha... Mitt i arbetet och han hejjar tillbaka.. hahaha... koncentrerad?? joo... så gör de i hofors... -vänligaste kommun, lr va brukar de säga?! hahahaha...


Kvart i 10... Borde kanske fixa mig... Men... probset är att jag aldrig tog nå grejer med mig hit igår... så jag lär åka hem å grejsa... Ska leta frukost i skåpen här först! hehehe...



Fjonkan - Älskar att planera å pyssla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0