Sol...

...Underbara soool!

Tog sovis till kl 8-9 idag... sen drog jag på  mig bikinin å stoppade badenbaden-dynan, tidningar och solkladdet under armen å gick ut...
Sååå himla underbart!! Har mestadels druckit vatten idag... inte för att de känns nu... börjar få ont i huvudet...
Lr så är de för att ja sitter här skriver alkoholpåverkad... hohoho...

Vi åt grillat ikväll.. massa mumms... drack en baccardi till maten... hehe... allt för att jävlas med alla som inte kunde dricka pga jobb... moahahaha....

Saker du ALDRIG du trodde din pappa skulle säga: "Tyst nu för nu ska ja battla.."
Han sitter å lirar guitar hero... som vanligt... Han hade blivit lätt mobbad på jobbet för de med tror ja... hahaha...
Hur monga ggr har jag använt de där? högst 5 ggr lr nåt...

aowe... de svviiier på kroppän.... Mitt mål va att man skulle kunna urskilja min
sko från foten... alltså att de inte skulle gå ton i ton... Nu e ja ivf röööd... hahaha... vitt å rött är juh kanonfint ;D

Imån blire konfirmation... De är dax för Jennifer...
De blir antingen så att ja ska ha klänning... lr så blire inte så...hahaha... då blire nå annat... men ja ska gå i vitt ivf... lite vitt.... vita skor å kofta...
Faaaen... hade velat haft en väska med... men de blidde inte såå... får leta vidare...

Jao jao...

Nu lär jag gå å ta in tvätten på ställningen....

Fjonkan - första-sol-solad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0