HB...

...i spolartvätsketanken... äre nån som vill kännas vid de? Att ni hällt i de i min bil alltså...fyyy faaaen va de luktade purkas när ja spolarvätskade på min ruta...

idag har ja jobbat... jobbde extra tid... 2,25 timme..

Efter det hämtade ja upp malin och anna h... vi åkte till valbo å gävle å glodde... handlade lite... en kjol, strumpor, en tröj-klänning... skor... slip-innar... vakkra värre... vita...
Mli hade tydligen köpt lika... fast svarta...hahaah!

Efter vi shoppat klart så åkte vi till edsken å fikade...och njöööt! sååå varmt!! Snackade skit å fikade i en timme...
Sen fick de va braa! hehehe...

Igår kom allas våra namnskyltar å pennfickor... vakkert!
Blidde avis på den rosa å gröna... humm...vill ha meraaa!! hahaha..

De surrar en dopad flyga runt mig! Den krockade med min panna för ett tag sen... irriterande som fan... kom hit så får du döööööö!!

Hyggliga veckan....

Indiana jones...vikka scener... hahaha... sego scener...

jaaajaaa..

Nu ska ja fortsätta chattra med Thomas å Mli.... mjooo....



Fjonkan - trötto i fötto....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0