Ett år...

...äldre än sist... Fyllde hela 24 den 29e...

Ja vet inte om jag tycker att de är så jädrans skoj å fylla mera... ? Det är så långt ifrån ett kalas man kan komma...
De är alltid 2 familjer som kommer... Och när en uteblir blir de inte desamma...
Man märker det på att smörgåstårtan inte går åt... De har den alltid gjort förut... På den gamla braiga tiden...
Nu fick vi slänga en jättebit - mitt hjärta gråter över detta... lr?
...Jag fick ett gymkort i födelsedagspresent av Madde... Presentkort på Stadium... Så inte vet ja va hon menar med de? hehe... Fick på vero moda med... sååå... de har ja redan uttnyttjat! :D
Gymkortet gäller bara ett år så jag lär ta å använda de med...10 ggr... hur svårt kan de va? Fläsko... Ja MÅSTE... De här är inte roligt mera... Men så äre när man inte mår hundra...

Jennie let me love you.... Dom sjöng så på radion...

Ja köpte ett par skitsnygga jeans på vero... ljusblåa... jättemjuka å sköna...
Sen så köpte jag ett par vita halvjeans för slanten av Larssons!
Så lite sommarfin kommer ja bli... va...

Presentkortet på IKEA ja fick av papps ska ja köpa nytt köksbord å stolar för... lr ett halft köksbord...
Känns lättare att lägga undan till det man sparar till när man är en bit påväg...
Mitt Spar/Thailand/ny bil-konto ser riktigt bra ut!! Så snart så...
Lättare nu att lägga undan pengar när man får en fast summa i månaden.... skönt...

TACK ALLIHOPA FÖR BRAIGA PRESENTER! <3

Jag ska jobba dubbeln imån... Undrar om ja ska åka till IKEA å kolla lite under långrasten... 4 timmar... beror på vädret... Skulle ha kollat på bordet.... och på nån slags förvaringsmöjlighet...
Jag har kläder till förbannelsen som ja inte använder... Kläder med prislappar på tom...
Ska försöka packa ner dom i kartonger, få lite ordning å sen stoppa in dom i varmförrådet...
Jag kan inte slänga! De går inte! hahaha... Ja tog hem kläder från papps nyss med.... 5-6 kassar... Vart ska de få plats??
Jag är sjuk... Vafan ska jag med så mkt kläder till?? ajaaa.... vå får se...
Är de vakkert väder imån kan ni glömma att ja häckar på IKEA...

Antingen så blire en myspromenix lr glass... FAAAAN! Nu åkte jag ifrån min glass hemma hos papps...
Kanske lika så bra de... damn... ajaaaa...

Kan inte nån tvångsmata mig med nyttigt å jaga mig trött med blåslampa så ja går ner 15-20 kg??
Kom igeeeeen! Snälla råå!!?

Näe fi faen...

Somnade på soffan i hoo... så jävla skönt...
Hörde mig själv ligga där å snarka... hahahaha...

Men ring inte mig! Ja vill inte... hahahaa... Messa istället... De fixar ja... hahaha...

Appropå inget... ja hittade något som kan ha med en lex anmälan att göra på jobbe idag...
Varför skulle de ligga papper med förklaringar på olika kränkningar framme? Med ett namn skrivet på..? ja hajjar de inte... Så måste de va.. som ja misstänkte.... ajaaa... Tråkigt men sant...
Jag har inte snokat! De låg mitt framför mina ögon!

Näe, nu blire snart gonatt... Allt jobbande är jobbigt...


Fjonkan - fick en kille med jättesnopp i födelsedagspresent....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0