Dåligt samvete...

...för att jag inte har gjort nånting alls idag? Absolut inte...
Så kom inte å ge mig dåligt samvete...  De är de nästintill de fulaste man kan göra mot någon...
Jag ska inte behöva ta det... Ge, mig, inte, dåligt, samvete....

Tvkvällen börjar bra ivf... Men in trees är inte textat...lr de va de från början.. på norska/danska...
Det är nääästan så att ja hajjar skämten på engelska...
Ja, jag vill fortfarande ha mig en Jack...

Hörde syrran å de andra på jobbet gjort reklam för mig igen... För Tommy som ja gick gymnasiet med...
hahaha... De drog upp mina talanger, mat å bak...
Kan Annika Sörenstam bilda familj vid 37års ålder så kan jag med...
De är inte ett dugg bråttom... ha...

Pådrag i Kungsgården igår... tydligen en "bomb" vid affären nånstans... Jag vet inte hur de slutade... Det verka inte ha exploderat ivf... Men den gav säkerligen ida fotsvett... :P

Igår var alla barnen här... sa ja de? Ja packade in 3 bilbarnstolar, 3 barn, 1 barnvagn och 2 cyklar i min polo!
Familjebil! Kalla det inget annat! Hur ska jag någonsin våga byta bil??
Ibland älskar jag min polo.... Lika mkt som ja kan irritera mig på den...

Det märks att det börjar bli sommar... och så himla skönt att man kan planera! nu när man går på schema!
Jag kan ta ledigt lr byta... snacka om frihet! wooohooo!

Nu kom texten tillbaka!

Lirade lite guitar hero idag... ja är nästan sämst på de... om ja måste erkänna... De är rätt skoj...när det går bra... har inte haft tid, ork å lust att öva på de heller såå... hahaha...

nu ska ja glo tv... de verkar inte hända så mkt mera..

Imån ska jag komma ihåg beställningsgrejjerna och resväskan till sis... kom ihåååg, kom ihååååg....
Jag är tjejen som skriver komihåg-lappar om komihåg-lappen men som ändååå glömmer!!!


Fjonkan - tycker hon har rätt till en slödag...för faaan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0