Bessemerfest...

...de kan man lugnt säga att de vaaa...
*gäsp* :)

Hade massa trevligt hemma hos M & J... Spelade kubb... Jag antar att mitt lag vann... Vi gick hem med vovvarna i ett avgörande skede... hehehe...

När vi kom tillbaka hade de andra börjat grilla... Grilla på grillen som tog 3,5 timme att skruva ihop!
Det brukar vara "fel" i beskrivningen... men den här gången vare fel på riktigt.... Om man ska tro grill-skruvar-mästaren... hehehe...
Alla hade med sig sin egen mat... Vi hade med oss kyckling... Marinerat i chili... Sen hade vi fusk-potatisgratäng...
och bea... Sussie slängde ihop en sallad... Mumms så gott allt va!!
M hade dukat så himla fint! Jag bidrog med lite guldglitter på bordet... De va så fint att J trodde att M hade spillt ut något....nåt som inte skulle ha varit där... hahaha...

Efter vi ätit så vi blev massa mätt, gick vi in och lirade guitar hero.... Killarna trodde de va bäst...
Så jävla skoj å se Madde utklassa!! ...de går juh alltid att skylla på gitarrerna... ho ho ho...

När alla testar spela de så kopplade vi in SingStar istället! Så himla skoj!
t.o.m killarna tyckte de.... även om de aldrig kommer erkänna de... hehehe...
Jag å Madde körde såklart "Poison"... hahaha... Snacka om att min röst inte är som den ska idag... hahaha...
Bäst va ivf M´s kommentar efter en duell oss emellan;
 "Hur faaan kunde du få bättre än mig??!!"
Hahahahahaha...

Vi fick skjuts ner på samhällä av Sussie.... hon skulle jobba idag så hon tog de lugnt... Inte på SingStar men med alkoholisch...
Kom ner, skulle ta ut pengar... och jag hade åkt ifrån kortet.. Men braaaaaa!!
Skulle få låna av Madde men de blev en gratiskväll för mig igår... Lr de la ut för mig... Men de kändes som gratis.... hehe... Ska betala tillbaka när ja hämtar bilen....  :)

Väl i tältet ivf... Rätt mkt folk... Trängdes... blev trampad på.. MINA VITA SKOR!!! Lär åka å köpa nya... I love them!
Halvtråkig musik.... bra emellanåt... När den va som bäst stod ja å M på bordet å dansade! Wooohooo!!
Jag skriver dehär utan att ha den minsta ångest oxå!! Vet ni hur jävla underbart de är??!! Slippa ångest är GULD VÄRT!
Bordsdansen blev dock inte så långvarig då de kom en snäll vakt och lyfte ner oss... Enligt M så skulle vi bli utslängda om vi gjorde om de... M ville testa men ja tyckte de va dumt att utmana ödet....
hehehe...

De tråkiga med allt var att de tog slut så himla fort... lr så kom vi till öltältet för sent :D
Gick å åt hamburgare efteråt... M & J stod längre fram i kön... Ja stod längre bak med Madde å John...
Fick en hamburgare skickad bakåt åt mig... hahaha... Skröt om att ja hade kontakter längre fram...

Träffade på en liten pojke som såg ut som Björn Gustavsson...hahaha... Nöp han i kinden och frågade om han inte kunde säga; "Kommer in? Ha, jag kommer knappt ut!"
Försökte lära grabben att räkna med... men han va lika kassa på de som madde... hahaha...
Han måste ha tyckt att ja va helfläng... hahaha... men skoj vare!!

Ja, just ja! Madde raggade potatissättare i hamburgerkön! *asg*
"Ska ni med å sätta potatis imån hörni??" hahahahahaha... pykko...
Rätt i gasen va hon...skoj skoj...

M och nån till satte sönder en plaststol...hahaha..de va skoj... ingen gjorde dock illa sig...
M va mest arg för att nån spillt fanta på hennes designskor... hahaa...

...och DÄR tappade vi bort varann... Vi ringde efter skjuts... började gå hemåt... kom till lillån...
Såååå skönt att åka bil... Såååå kissnödig.... och Sååååå kallt vare ute! 8 grader...
Följde efter Erik på vägen hem där... så VI VET VART HAN SOV INATT... hahaha... låter som en parodi på "jag vet vad du gjorde förra sommaren...."

JAG HADE SKITROLIGT IGÅR!!
TACK TILL ALLA SOM VAR MED Å GJORDE KVÄLLEN!!
....M, jag orkar inte en likadan kväll ikväll igen... En är juh gammal  nu.... hohoho....


Fjonkan - mår gott idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0