Yeah, yeah, yeah....

...ville bara säga deee... hehehe...

Madde är sjuker så de blir kanske Valbo på lördag istället...
De öppnar kl 10 då... De övriga dagarna öppnar de 11... *upplyser om*
Jag SKA in å köpa de där vackra topparna.... uj uj uj....

Har lagt över på sparkontot idag ivf... De första jag gjorde när jag vaknade....
Lr jag blev väckt.... Av pappa.... 06.15. TACK. Han sa att Madde ville att jag skulle komma hem för att hon hade spytt... ALDRIG... Ja ska juh ut å jobbaaa... Åh om de blir utgång i helgen så vill juh inte ja va sjuk då...
Förlåt...

Min utetermometer visar 10+grader... Konstigt när det är is på bilen... Man blir inte riktigt klok på dehär vädret...
Termometern brukar visa typ 40grader såfort solen lyser lite på den.... Rena rama söderhavet här i Torsåker...
hahaha...
Söderhavet ja... undra om ja ska dra till mini-thailand efter jobbet... Måste sola på mig till helgen...
Ska ni se att ja blir sjuk pga de istället... Positiv....

Lila flagga betyder; "Rör inte min fru" ....enligt Fyliking.... Sitter å lyssnar på rix... Man kan lära sig en hel del faktiskt... Flagghysteri... Varför?! Här flaggas ivf ingenting...

FAAAN... Ja kom på att de är Gå-påskkärrings-dagen idag!! Åh här sitter jag mitt i byn -UTAN godis...
Och inte påklädd... Men ja ska väl försöka hinna ta mig till jobbet innan de dyker upp någon... Innan kl 11 borde det väl inte komma nån kärring?? 3 timmar på mig... Får låtsas stå i duschen... i 3 timmar... hahaha...
Innan kl 11 borde de va förbjudet att ringa på hemma hos folk man inte känner...
Jag ska skriva till regeringen så att de får göra en lag av de...

Fjonkan - Gömmer sig för påskkärringar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0