Gifta män...

...vill ha mig! -Lr ivf mina mazariner...

"Jag har ätit dina mazariner! Vill du gifta däj mä mäj?"
Och på det svarade jag; "Slipper jag om du får receptet??"
hahaha... Jag slapp... För han va juh redan ganska så gift... Med min Moster... Pykko... :)

Näe, ska jag gifta mig med någon så ska det va med sångaren i TAKIDA... Guuud... Med lr utan mazariner, ta mig! Välj mig!
Han sjunger som en Gud... Men jag har ingen aning om hur han ser ut...
Kan jag få en blandning av sångaren i TAKIDA och Nisse som är med i Kustbevakarna & SSRS??!!
DÅ skulle jag va nöjd.... Mumms.... hahahahaha....

11 & 13 dagar kvar till löööön! Weee... Nedräkning!!

Igår kom döden till mitt jobb... Han hämtade med sig en av de säkert snällaste och vackraste...
Man vänjer sig nog aldrig vid döden... Man kan bara acceptera...
Något jag inte accepterar är smärta och ångest innan... INGEN ska behöva ha det.... Det är värre än själva döden.... Du söta, Sov så gott......
Där uppe finns inte cancer, smärta och ångest...  Där finner man  lycka, glädje och frihet...

Imån kommer syrran hem....
Jag vägrar erkänna att jag saknat er... men ni kan gärna få erkänna att ni saknat mig.... John har nog saknat mig mest.. haha...
Imånkväll blire utgång i Falun.. Harrys väntar på mig...
Den nya Spring xidern väntar oxå... Melon mint... humm... Det är ivf provas...
Ev blire till å träffa Maccan imån... Han är hemma en sväng.... Mellanlandar... Får se hur de ter sig...
Hoppas ivf.... :)

Kom överens med Erik om att han skulle messa å berätta vem som vann melodifestivalen... Den avgörs imån...
Spännande. Jag tror på Charlotte.... Lr Linda... Lr...

Håret blev ivf... Klippt och blondat... Om de blev bra vet ja inte... Är så trött på mig själv... Är ivf lite brun nu... Brun på det småfeta.... uscha....

Skönt med sovmorron idag... trodde jag... Vaknade igen av att katterna bårkade utanför.... kl va 02.15... Tittade på tv efterom jag var vaken... Somnade... Vaknade igen å när ja tittade snabbt på kl så såg hon ut att vara 09.35....
De va bara det att hon va typ 06.50...lr nåt sånt... ah... blandade ihop visarna... inte så konstigt kanske.....
Trött som satan juh....

Undrar om det blir IKEA med ida imån... hon ville dit sa hon...
Ska bli spännande å se magen.... Har sett den på bilddagboken.... men de räknas inte... :)

Korta människor är oftare svartsjuk än långa....

Börjar jobba kl 16... Ska göra min första kväll på Linden... De kommer säkert gå bra... Bara det att det är fullt nu....
Tufft.... men ja klarar de... Fick rätt bra självförtroende igår.... Det flöt på....
Lr så skonade de mig med att ge mig lättare patienter.... ah... Det stärkte mig ivf...



Fjonkan  -  Ska ge 100 i helgen!

Kommentarer
Postat av: Linda

http://www.takida.se/main_theband.htm

2008-03-14 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0