Första intrycket...

...av mig kanske inte alltid är till min fördel... Ibland rår jag inte för att jag säger saker... de lixom bara hoppar ur munnen.. åh har jag då nån annan med mig som spär på... japp... då fortsätter jag... :)
Idag på jobbet så kom Anki upp från rasten å sa att hon hade legat med Kevin... (massagestolen på jobbet)
De hela snurrade såååklaaaart igång där... De blev prat om ställningar osv osv...
Sommar-jobbs-killen måste tro jag är dum i huvudet... hahaha... damn...  :D
Jag vill oxå ligga med Kevin!!

Lagomt kul ivf... trodde jag hade jobbat klart i magsjuketräsket... Nu har en tredje avd som ja jobbar på fått de...
Ev... prover tagna. skickas imån...

Imån ska ja jobbaaa... sen ska ja å Malin till valboooooo... Vi ska fika å shoppa massa skoj...
Helst en ny outfit tills på fredag... men men.. de visar sig vare blir...

Ska sola på mig imån med... nya rör på jobbet! wooohooooo!!!

Citerar hon den blåsta i Vänner; "Oooooh I love to, but I dont want to..."
hahaha... hon sa så när de frågade om flytthjälp lr nåt... hahahaha.. Så jävla bra...

Näe, om man skulle ta å hoppa i säng... Inte med Kevin... inte med nån annan heller för den delen... en sketen bok kanske.... jao jaaaao..

Hoppas ja fyndar imån...
Fan kl är halv 23 å de är ljust som satan ute... underbaaaart!!
På fredag för ett år sedan satt vi ute på min balkong tills kl va morron... De blidde knappt mörkt... har ja för mig... lr så vare för att ja druckit... hahahhahaa..

näe... nu jevlar...

Fjonkan - har ett SKITviktigt jobb... och dasshumor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0