Semester....

....SEMESTER!!! hahaha... Jag bara skojjade när ja skrev de med små bokstäver... :P hahahaha...
Min första, riktiga, vuxna och BETALDA SEMESTER! Välkommen!!
Jag såg avundsjukan i vikariernas ögon när jag "Hej då! Vi syns igen om 4 veckor" Fuckers! hahaha...

Näe då... Jag gillar vikarierna... Själv är ja inte vikarie längre... men de andra ser mig fortfarande som vikarie..
De Ordinarie snackar om vikarierna och ber sedan om ursäkt till mig... humm.. Som om ja skulle ta åt mig! hehehe..
Näe.. vikarier ska man hålla sig väl med... Spec när de jobbar -och jag har semester! wooooohoooooooo!!!!!! :D

Åkte till papps idag å hämtade hem nästan alla kassar med kläder å grejor ja hade där... Nu flyttas de tillbaka till city en tag.. tills kaklet är kaklat och brusfåtöljen är inkopplad igen...
Våga Väga Göra I Hink....
Så ska de stå på min tischa Emma!! hahaha... 
Du kan ta den med "Ta mig inte på allvar, ta mig på brösten!"
Men vem får "Ta ingen skit" - tröjan??? Jess... hahaha...

Näe...de spårar uuur... Spårade ur redan kl 07.05 i morse... Sexskämt... herregud...
Åh min käre moster trökade rejält med de hela fm... hahaha... Jag gjorde deff inte saken bättre...
Tur han tål skämt pojkstackarn... hahahaha...

Imån ska jag å min nyfunne shopping-kompis Emelie in till valbo å röjja... Lr jag måste ha nya kläder tills på onsdag...
Maccans Examensfest... Fasen va tiden går fort alltså... De säger bara schvisch! :D
De ska bli ooootrooooolit skoj ivf...
Ska köpa en present oxå.. En ska köpas å en ska tillverkas... De blir skiiiitbra... Som vanligt när jag hittar på...
Minnet har svikit mig men fantasin finns ivf kvar...  Har för mkt fantasi ibland... snuskig är den oxå :P

FAN VA DE REGNAR UTE DÅÅÅÅ!! Ska de va såhär på min semester???!!! Då säger jag upp mig.. lr ivf tar tjänsteledigt över hela sommaren.. hahaha... får leva på luft å vatten... bli vräkt... de kanske är värt de... öööh?! hahaha... nästan....

Har en dejt på msn med Emelie senare...

Vafan kom reklamen kl 19.15 på kvällen för?! Den ska komma på fm... *bestämmer*

Käner av min upfuckade handled när ja skriver på datorn för mkt...  Sååå... aaah... Har inte ringt än... varken tandläkaren lr HC... Drar mig...  vill inte... ajj... de kommer göra ont... ondare....

Näe vafan... man kan inte hålla på så här på semestern! hohohohoho...


Fjonkan - är rädd för att bli rastlös och pengalös på semestern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0