Igårkväll...

...ville jag ha en bomb.. lr två...
Tänkte skänka en till Hessel... Den andra ska ja skicka till arbetsförmedlingen...  Typ...

Bytte gardiner i sovrummet igår kväll... Tantiga spetsgardiner...hehe... Blev ganska sött... Vill ha förändring... och de är inte så jävla lätt när man inte har nå pengar... Så du får de sitta ett tag... Hoppades för en sekund där att jag skulle ramla ner å slå i huvudet... Allt för att inte behöva ta tag i mina papper jag måste hålla på med... räkna å greja å skriva i å skicka...
Fixade ivf lite grann med alla papper... Hjärnan funkade ovanligt bra och jag tror jag räknade rätt... kl 23 på kvällen..

Efter alla papper va klar...någotsånär... Så la jag mig och började läsa en bok jag fått låna...
Energitjuvar heter den... Den är skriven med ganska vuxna ord... En sån som jag eg skulle tröttna på efter en halv sida.... men ja klarade av 22 innan jag kände att jag blev för trött för att läsa....
Bra bok... hittills... Man kan juh känna igen sig....  Verkligen.... Alla borde läsa den för att få sig en tankeställare...

Jag har ätit 10 jordnötter till frukost idag...
Sen tog jag tag i lägenheten lite... Diskade upp de sista som John inte orkade diska sist han va här... hahaha...
Här utnyttjas andras pojkvänner....
Gick fram lite med sopen oxå... Orkade inte släpa dammsugaren... Men de skulle behövas...
Tog bort de värsta dammet... Det blev en hel del.... Sovrummet var dammigast...
Vilken hög jag fick ihop!
Emelie ska komma å städa ordentligt i helgen... i utbyte får hon låna mitt nät.....

Kanske man ska åka hem te papps å tvätta upp lite....

Underbart väder idag!
De känns bättre när solen lyser ute!
Min termometer har dick fått fnatt.... den visar alltid 30-40 grader ute så fort solen skiner lite på den.... Men den är juh ungefär lika gammal som den visar grader så...
Ut och grilla korv väder idag! Synd jag har promenixskorna i hoo... annars hade jag nog gått en sväng...

Ska duscha nu... för att kunna vistas ute...
Hittade 70kr när ja städade... behövligt nu... jag har 400 på kontot...
De är dock maddes 70 kr, men om ja inte minns fel så har jag fått dom av henne....

Tur du satt kvar på stolen å inte ramla å slog dig!

Fjonkan - Vill ha något att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0